در ۵۱ مورد تیراندازی گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم ۱۴ نفر کشته و ۲۷ نفر زخمی شدند.

41  کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا گزارش کرد در 51 مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم 14 نفر کشته و 27 نفر زخمی شدند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «رامونا» در ایالت کالیفرنیا دو نفر زخمی شدند. پلیس می گوید دو خانه در منطقه گزارش شده محاصره شده است؛ اما به جزئیات بیشتر اشاره ای نکرد. در یک مورد تیراندازی در شهر «لیک فارست» در ایالت ایلینوی نیز دو نفر کشته شدند. ظاهرا علت این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است و پلیس می گوید در این مورد قتل و خودکشی رخ داده است.

در تیراندازی شهر «تیلور» در ایالت تگزاس نیز دو نفر کشته شدند. در این حادثه نیز به دلیل اختلاف خانوادگی مرد چهل و هشت ساله همسر چهل و دو ساله خود را کشت و سپس خودکشی کرد. در یک مورد تیراندازی در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا نیز سه زخمی برجای گذاشت. پلیس می گوید درگیری بین سرنشینان دو خودرو رخ داده است و در این حادثه یک کودک نیز زخمی شد.

هجده مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، هشتاد و پنج مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها بیست و سه نفر کشته و چهل و شش نفر زخمی شدند. بیست و چهار مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و سی و شش مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها سی و هفت نفر کشته و هفتاد و سه نفر زخمی شدند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی می شود.

 

انتهای پیام/

آمار کشته‌ها و زخمی‌های تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۶
ترامپ برو نابسامانی ناامنی کشور خودت برس.مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۶
ترامپ برو نابسامانی ناامنی کشور خودت برس.مرگ بر امریکا
آخرین اخبار