بثینه شعبان با بیان این که دمشق آماده بازگشایی کانال ارتباطی با واشینگتن است، هر گونه مذاکره محرمانه با آمریکاییها را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بثینه شعبان که در مراسم اتحادیه روزنامه نگاران در دمشق سخن می گفت، تاکید کرد، سوریه به شرط آن که منافع ملی و اصول آن نقض نشود، مشتاق است تا با همه کشورهای جهان روابط مناسب برقرار کند.

مشاور رئیس جمهوری سوریه گفت، آمریکایی که نمی تواند با روسیه به توافق برسد، چگونه می تواند پرونده تازه ای را با کشور دیگری باز کند.

شعبان نسبت به موضع گیری های دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا نیز گفت: در حال حاضر شرایط را زیر نظر داریم و در برهه کنونی، حکمی صادر نمی کنیم، اما علائم و نشانه هایی که از وی دیده می شود، رضایت بخش و خوب است.

مشاور رسانه ای رئیس جمهوری سوریه با اشاره به اینکه آنچه مردم کشورش به دنبال آن هستند، دخالت نکردن کشورهای دیگر در امور داخلی آنهاست، ابراز امیدواری کرد که سیاست های جدید دولت آمریکا، متعادل و حکیمانه باشد و شرایط کنونی جهان را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: پیروزی آینده در سوریه، پیروزی حق و محور مقاومت و کشورهایی است که به حاکمیت کشورهای دیگر و به گفت وگو باور دارند و پیروزی هرگز از آن کشورهایی نخواهد بود که دارای خوی استکباری و توسعه طلبی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار