مدیر مرکز ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران مراکز ورزش قهرمانی کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

سجاد بیرامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران مراکز ورزش قهرمانی کشور به میزبانی اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی در محل هتل پارک ارومیه به مدت سه روز از 27 تا 29 مهر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاههای توانمندسازی افزود:این کارگاههای 28 و 29 مهر ماه با حضورمدیران مراکز قهرمانی سراسر کشور و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و کارشناسانی از آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:هدف از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی و دانش افزایی پایگاههای ورزش قهرمانی کشور ،بالابردن توان علمی و عملی افرادی که در یکی از مهمترین موضوعات تخصصی علمی بدنه وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش قهرمانی فعالیت دارند،صورت خواهد گرفت.

بیرامی ادامه داد:چون پایگاههای قهرمانی یکی از مهمترین و تخصصی ترین موضوعات است که در فرآیند کشف ، شناسایی ،پرورش و هدایت ورزشکاران نخبه نقش مهمی را ایفا می کند.

وی اضافه کرد:با توجه به سیاست های وزارت ورزش و جوانان برای افزایش توان علمی و عملی بدنه ورزش قهرمانی کشور ،که پایگاه ورزش قهرمانی این رسالت را بر عهده دارد ،ایندوره ها برگزار شود که خوشبختانه آذربایجان غربی و پایگاه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوان آذربایجان غربی به عنوان کارگروه الگویی و پایلوت کشور انتخاب شد.

مدیر مرکز ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد:این دوره شامل یک مراسم افتتاحیه و اختتامیه و 4 کارگاه خواهد بود.

وی ادامه داد:در مراسم افتتاحیه از آیین نامه تاسیس کانون های استعدادیابی ورزش،دستورالعمل جدید فعالیت پایگاههای ورزش قهرمانی ،رونمایی از دستورالعمل جشنواره همگانی استعداد ورزشی و رونمایی از نرم افزار استعدایابی ورزشی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.