رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولین ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:به مناسبت هفته ملی پارالمپیک جشن بزرگ پارالمپیک در آذربایجان غربی برگزار می شود.

علی صیادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با اشاره به برنامههای هیئت جانبازان و معلولین آذربایجان غربی درهفته ملی پارالمپیک گفت:جشن برزگ پارالمپیک در 12 آذر روز معلول با حضور مسولین و ورزشکاران برگزارخواهد شد.

وی ادامه داد :این برنامه ها به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و با همکاری استانداری و فرمانداری و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مشارکت ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه و انجمن معلولین توانا و انجمن روشندلان برگزار خواهد شد.

رییس هیئت جانبازان و معلولین استان در ادامه با اشاره به سایر برنامه های این هیئت در هفته پارالمپیک گفت: در این هفته مسابقات رقابتی مابین دانش آموزان مدارس استثنایی سراسر استان،مسابقات والیبال نشسته بین تیم های شرکت کننده استان،مسابقات تیم های بسکتبال با ویلچر بین تیم های شرکت کننده ،مسابقات رقابتی شنا و تیرکمان برگزار می شود.

امسال همزمان با سراسر کشور 18 تا 24 مهرماه برنامه های گرامیداشت هفته ملی پارالمپیک در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.