مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی از آغاز عرضه ارز دولتی به زائران اربعین از طریق ۴۶ شعبه و باجه پست بانک استان خبر داد.

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره  اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل ارایه خدمات به زائرین اربعین حسینی گفت: پست بانک استان آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با شعار «موکبی به وسعت ایران» در ۴۶ شعبه و باجه استان آذربایجان غربی آمادگی ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائران اباعبدالله الحسین را فراهم کرده است.

قاسم جلیلی‌نژاد افزود: شعب مرکزی ماکو، خوی، سلماس، فرهنگ، چی‌چست و مرکزی ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ، نقده، پیرانشهر و ۳۶ باجه‌ ارز دولتی در اختیار زائران قرار می‌دهند.

جلیلی نژاد اظهار کرد: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به صورت غیرحضوری نیز با مراجعه به بخش خدمات ” اپلیکیشن بله“ و انتخاب گزینه ”پست بانک“ و شعبه یا باجه مورد نظر نسبت به انجام فرآیند ثبت نام درخواست و واریز وجوه ریالی ارز دینار اقدام نموده و در مهلت مقرر برای دریافت ارز از شعب یا باجه انتخابی اقدام می‌کند.

مدیر کل ارتباطات آذربایجان‌غربی سقف دریافت ارز برای هر یک نفر از زائران اربعین را ۲۰۰ هزار دینار عنوان و افزود: پیش شرط دریافت این میزان ارز ثبت نام در سامانه سماح بوده و به افراد بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و برای دریافت ارز باید مدارک شناسایی و گذرنامه ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.