جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: تلاش می‌کنیم در پایانه مرزی تمرچین، خدمات ارائه شده به آن‌ها گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم در پایانه مرزی تمرچین، خدمات ارائه شده به آن‌ها گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد. 

سردار محمد شرفی گفت: با توجه به پیش رو بودن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، توفیق شد در مرز تمرچین حضور پیدا کنیم و وضعیت این پایانه مرزی را به صورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

وی افزود: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران تبدیل شود. 
 جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ادامه تصریح کرد: برنامه ریزی و اقدامات خوبی با اجرای دستورالعمل اربعین حسینی (ع) با هماهنگی‌های انتظامی استان آذربایجان غربی با تمامی واحد‌های درون و برون سازمانی صورت گرفته شده که کاملا مشهود است.

وی افزود: ان شاء الله این زحمات و تلاش‌های همکارانم در انتظامی را سالار شهیدان در دفتر عزادارانش ثبت کرده و همگی مورد تفضل ایشان قرار بگیریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
سلام تشکر میکنم از نیروی انتظامی جمهوری اسلام مخصوصا سردار رادان در نظم وامنیت دست شما عزیزان را میبوسم ونایب الزیاره شما هستم
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
سلام. باشگاه خبرنگاران لطفا درباره وام اربعین هم اگه میشه لطف گزارش تهیه بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
اهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
یاعلی مدد یاحسین یا ابوالفضل العباس ????