فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: سامانه سجاد مدت زمان تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین را از ۳ دقیقه به ۵ ثانیه کاهش می دهد.

فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در بازدید از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر و و بررسی وضعیت زیر ساخت‌های آن با اعلام گفت؛ فیبر نوری تا پایانه تمرچین رسیده است و حتی تا سمت عراق هم رفته است و در صورت آمادگی طرف عراقی پنجره واحد سامانه احراز هویت سجاد راه اندازی خواهد شد.

سردار محمد شرفی افزود: سال گذشته میانگین مدت زمان تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین ۳ دقیقه بود، اما در صورت راه اندازی سامانه سجاد به ۵ ثانیه کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه کمبودی از لحاظ تجهیزات و‌ منابع انسانی وجود ندارد خاطر نشان کرد؛ امسال ۳۸ گیت تردد در تمرچین مستقر شده است .

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از رفع مشکل تردد زائران در خاک عراق هم خبر داد و افزود؛ سال گذشته مشکلاتی در حمل و‌نقل وجود داشت، اما امسال با تفاهم انجام شده با مسئولان عراقی خودرو‌های عراقی از تمرچین تا نجف و کربلا زائران جابجا خواهند کرد 

سردار شرفی بازدید از یادمان‌های شهدا و آماده سازی آنها برای سفر کاروان راهیان نور از دیگر ماموریت‌های خود اعلام کرد و‌کفت: یادمان شهدا آماده سازی شده و امسال از اول مرداد تا پایان شهریور نسبت به اعزام خانواده‌های شهدا نیروی انتظامی پیشکسوتان و خانواده کارکنان و خود همکاران نیروی انتظامی اقدام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.