جشن عید غدیر خم با ۵۷۰ عنوان برنامه متنوع در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در جشن عید غدیر خم ۵۷۰ عنوان برنامه متنوع در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در آستانه عید غدیر خم در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در عید سعید غدیر خم ۵۷۰ عنوان برنامه شاخص در سطح استان با برپایی ۴۰۰ ایستگاه و موکب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منصور امامی افزود: برگزاری ۱۴۰ جشن تجمیعی، برگزاری ۱۵ کیلومتر پیاده روی غدیر، توزیع ۴۳۶ هزار پرس غذا در ارومیه و پخت ۱۱۰ دیگ غذا در دو شهرستان ارومیه و خوی از جمله برنامه‌های است که در روز عید غدیر در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه عید غدیر خم از امشب در خیابان شهید سلیمانی ارومیه تحت عنوان مهمانی یک کیلومتری به مدت دو شب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در ۱۲ منطقه و محله شهر ارومیه ویژه برنامه عید غدیر خم برگزار می‌شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی سپس برنامه این سازمان در یک سال گذشته را نیز تشریح کرد و گفت: اجرای  ۲۰۰ برنامه تحت عنوان زیر سایه خورشید، برگزاری ۸۰کرسی تدبر و تفسیر قرآن و ۵۰۰ جلسه جمع خوانی قرآن و همچنینی توزیع بیش از ۸ هزار افطاری در ماه مبارک رمضان، تشکیل شورای ستایشگران بانوان ازجمله برنامه هایی است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان انجام داده است.

 حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغ و سازماندهی مبلغین است، یادآور شد: در سال گذشته ۲ هزار نفر مبلغ بومی و غیر بومی ساماندهی شدند و محتوای تبلیغی در اختیار آنها قرار داده شد و دوره ویژه توانمندی سازی آنها برگزار شد.

وی تعداد هیات مذهبی ثبت شده در استان را یک هزار و ۳۵۰ هیات عنوان کرد و گفت: تلاش بر این است که فعالیت هیات‌های مذهبی در استان ساماندهی و برنامه‌های آنها غنی سازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.