جلسه ستاد اربعین شهرستان خوی به ریاست فرماندار خوی و با حضور امام جمعه و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 

فرماندار خوی گفت: تسلیت عرض میکنیم ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) را و همچنین شهادت رییس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه را به مردم و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گوییم. 

وی افزود: همچنین جادارد گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای مقاومت خصوصا شهید سلیمانی که از پایه گذاران حرکت فرهنگی پیاده روی اربعین بود و دغدغه مند پیاده روی اربعین را پیگیری میکردند. 

فرماندار خوی گفت: برگزاری پیاده روی اربعین با وجود ناامنی ها خصوصا در اوج جنگ داعش بازتاب سیاسی، امنیتی و فرهنگی مهمی در سطح جهان با پیگیری های فرماندهان مقاومت در ایجاد اتحاد بین مسلمانان نیز ایفا می کند و انسجام مسلمانان در راهپیمایی اربعین عامل ناکامی دشمنان بوده و خدمت‌رسانی به زائران اربعین تکمیل‌کننده راه شهدا و جبهه مقاومت است. 

وی اضافه نمود: امروز به مانند دوران دفاع مقدس کسانی که توفیق حضور در جبهه جنگ را  نداشتند با خدمات رسانی نقش افرینی میکردند،در بحث اربعین نیز جاماندگان با خدمت به زائران سهم خود را از این سفر معنوی احصا می کنند. 

علی نژاد به هماهنگی های لازم برای خدمت به زوار اشاره کرد و گفت: هماهنگی و انسجام مدیریتی لازمه خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین  بوده و در این راستا یک دل، هماهنگ و با انسجام برای خدمت رسانی هر چه مطلوب برای زائران سفر اربعین در شهرستان گام خواهیم برداشت. 

فرماندارخوی گفت.: ۵ موکب شهرستان خوی جزء موکب های فعال کشور در ارائه خدمات ارزنده و میزبانی از زائرانی از کشورها و شهرهای مختلف در مسیر سفر معنوی اربعین می باشند وطبق سالهای گذشته ، امسال نیز موکب العباس شهر ایواوغلی برای زائران خارجی خدمت رسانی خواهند نمود و یک موکب در خروجی شهر خوی می باشدکه به زواری که قصد عبور از خوی به سمت مرز تمرچین را دارند خدمت رسانی خواهد کرد و تعداد ۲ موکب نیز در اربیل عراق به سمت کربلا و یک موکب دیگر نیز در کربلا معلی به جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت خواهند کرد.

برچسب ها: اربعین ، موکب ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.