مدیر شرکت ملی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: افزون بر ۳۰۰ میلیون لیتر بنزین طی سال جاری در مرکز و شهرهای شمال استان مصرف شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

احمد مجرد گفت: از ابتدای سال جاری، مشکلی در خصوص تامین و توزیع بنزین در این منطقه گزارش نشده اما طی چهار ماه گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این مقدار افزون بر ۳۰ میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی اضافه کرد: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت توسط کارشناسان و بازرسان این شرکت ماهانه به صورت منظم مورد آزمایش‌های کمی و کیفی قرار می‌گیرند که در صورت مشاهده کوچکترین اختلال در کارکرد نازل‌ها توسط کارشناسان پلمپ می شود تا نسبت به رفع ایراد فنی آنها اقدام شود.

وی در رابطه با کارت‌های سوخت آزاد موجود در جایگاه‌ها افزود: به منظور رفع نیاز آن دسته از هم‌وطنانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت شخصی نشده‌اند و یا به علت خرابی در انتظار صدور کارت المثنی هستند، امکان سوخت‌گیری با کارت‌های اضطراری بنزین موجود در جایگاه‌های سطح منطقه فراهم است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با تاکید بر صرفه جویی در مصرف بنزین اظهار کرد: با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان گام‌های مثبتی در راستای مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی برداشت.

مجرد گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا با شماره تلفن‌های پیغام گیر ۲۴ ساعته ۰۴۴۳۳۴۵۰۰۶۰-۰۴۴۳۳۴۸۲۳۶۰ تماس برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.