معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از اجرای طرح رنگین‌کمان شهرداری ویژه‌ی فصل تابستان برای پُر کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت تمام رده های سنی شهروندان خبر داد.

رنگین کمان تابستان کرمانیها راشادمی کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، حجت‌‌الاسلام‌ سیدمرتضی حسینی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و به‌منظور استفاده‌ی‌ صحیح و بهینه از اوقات فراغت و نیز ایجاد شادی و نشاط شهروندان، این معاونت با اجرای طرح رنگین‌کمان، اقدام به برگزاری انواع کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، تفریحی، علمی و مشاوره در تمام مراکز و زیرمجموعه‌های خود کرده است.

وی گفت: طی این طرح در مراکز زیرمجموعه‌ی‌ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، 50 رشته‌ی‌ علمی، آموزشی، فرهنگی، صنایع دستی، تفریحی و ورزشی برای تمام سنین و اقشار جامعه با کیفیت آموزشی بالا و به نحو مطلوب برگزار می‌شود.

معاون شهردار کرمان یکی از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی را توانمندسازی افراد و ایجاد کارآفرینی بیان کرد و افزود: برنامه‌ریزی شده هزینه‌ی‌ این دوره‌های آموزشی به‌گونه‌ای باشد که همه‌ی اقشار جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده و اوقات فراغت خود را پر کنند.

وی گفت: جامعه‌ی هدف برای بهره‌مندی از برنامه‌های شهرداری کرمان، همه‌ی‌ افراد از سنین کودکی تا کهن‌سالی است.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های مناسبتی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر اقدامات این معاونت برای ایام تابستان و ایجاد شادابی و نشاط شهروندان است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار