اولین نشست کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور اعضاء و مدعوین گرامی در محل دفتر امام جمعه شهرستان زرند برگزار گردید.

صبح امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ اولین کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، سرهنگ پاسدار کارگر فرمانده سپاه، حجت الاسلام حسن آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سعیدی رئیس مرکز بهداشت و تنی چند از دیگر مسئولین اجرائی در محل دفتر امام جمعه شهرستان زرند تشکیل شد.

حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه و شهرستان زرند ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت و مسئله جمعیت که با همان نگاه انقلابی و جهادی باید پیگیری شود،گفت: تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضرورتری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد جامعه است.

وی افزود: تشکیل کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ضرورت دارد لذا تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی با احساس مسئولیت نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در" قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، " اقدام کنند.

امام جمعه زرند در ادامه فعالیت در حوزه جوانی جمعیت را امری مجاهدانه توصیف کرد و افزود: نقش فرهنگ در تمایل خانواده‌ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت بسیار مهم است لذا ایجاد تسهیلات لازم و تشویق جوانان به ازدواج، فراهم نمودن بستر‌های مادی و معنوی بمنظورترغیب و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری موثر خواهد بود.

شایان ذکر است در ادامه این نشست هر یک ازاعضاء به بیان نقطه نظرات خویش در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.