تیم های فوتبال مس کرمان و مس شهربابک در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور از سد حریفان خود گذشتند.

دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و سونگون  در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافت، اما کرمانی‌ها در نیمه دوم با گل‌های دقیقه ۶۷ سعید خردمند و دقیقه ۹۲ علیرضا رحمتی سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست آوردند تا جایی از همین آغاز کار در رده‌های بالای جدول جام آزادگان برای خودشان دست و پا کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال هم‌نام مس کرمان و سونگون همچنین تکرار بازی هفته پایانی فصل گذشته جام آزادگان هم بود که شاگردان علی سامره موفق شدند با این پیروزی، دومین برد خود از سه تقابل رسمی این ۲ تیم را به نفع خود ثبت کنند.

۲ بازی گذشته این تیم‌ها در فصل گذشته جام آزادگان برگزار شد، جایی که کرمانی‌ها یکبار در کرمان به پیروزی رسیدند و بازی دیگر این تیم‌ها در تبریز نیز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت و خشایار زبرجد در هر ۲ بازی برای مس کرمان گلزنی کرده بود.

شاگردان علی سامره در تیم فوتبال مس کرمان برای این بازی ایمان صادقی، محمد ابراهیم رضازاده، امیرحسین بهزادی، مجید بهروزی، فرزاد جعفری، مرتضی آقاخان، محمد قاسمی‌نژاد، سعید خردمند، وحید نامداری، امیرحسین عسکری و امیرحسین کریمی بودند.

یاران محمد نصرتی در تیم فوتبال مس سونگون نیز میلاد فراهانی، محمدعلی صفیا، آزاد جعفرزاده، علی ملایی، روح‌الله صفویان پور، رضا پورمهدی، رضا آقابابایی، حسین فلاحیان، میرمهدی قریشی و محمد مسلمی‌پور از ابتدای مسابقه به میدان رفتند.

شاهین یزدانی در حالی روز گذشته از سوی کمیته داوران به عنوان داور بازی مس کرمان و مس سونگون در هفته نخست لیگ دسته یک کشور معرفی شده بود که باوجود مشکلات ایجاد شده برای سفر این داور به کرمان، علی سام قضاوت این بازی را برعهده گرفت.

این داور شیرازی در شرایطی ششمین قضاوت خود را برای کرمانی‌ها انجام داد که کمک داور‌های این بازی علی شیرمردی و هارون چوپانزاده بودند و امیرحسین یزدانی نیز به عنوان داور چهارم امور قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۹ روز سه شنبه هفته آینده در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور میهمان صنعت نفت آبادان است، اما مس سونگون از ساعت ۱۸ همین روز میزبان شهرراز شیراز خواهد بود.

تیم فوتبال مس شهربابک دیگر نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز از ساعت ۱۹ عصر دیروز میهمان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی  با نتیجه یک بر صفر به سود شهربابکی‌ها پایان یافت.

تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس شهربابک نمایندگان استان کرمان در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار