معاون سیاسی فرماندار زرند گفت:حضور اتباع غیدمجاز در بازار تهدیدی برای کسبه بازار و آینده اقتصادی شهرستان است.

جلسه کارگروه ساماندهی اتباع بیگانه در شهرستان زرند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مدیران عضو کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

محمد ایزدی معاون سیاسی فرنانداری زرند در این جلسه با بیان اینکه اشتغال اتباع خارجی در صنف‌های گوناگون امروز دیگر تبدیل به یک معضل در شهرستان شده و این افراد در همه اصناف حضور پیدا کرده‌اند اظهار داشت: دغدغه‌ای که به وجود آمده این است که این افراد پس از آموختن هنر کسب و کار اقدام به مشارکت با صاحب کسب و کار و سپس تصاحب کسب و کار می‌نمایند که سبب از بین رفتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی کسبه بازار گردیده و منجر به بیکاری برخی صنوف در شهرستان می‌شود. اما آنچه که حائز اهمیت هست آینده کسب و کار اقتصادی شهرستان می‌باشد که بعضاً به دست خود کسبه بازار و در راستای کسب سود جزئی در حال نابودی است. 

وی همچنین با هشدار به صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و کارگاه‌ها گفت: استفاده و بکارگیری افراد و اتباع غیرمجاز پیگرد قانونی خواهد داشت. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرند با شاره به اینکه طبق بند ج ماده ۱۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و مواد ۱۲۰ و ۱۸۱ قانون کار اشتغال به کار اتباع فاقد پروانه کار ممنوع می‌باشد گفت: در صورت مشاهده تخلف طبق قانون جریمه تعیین گردیده که با تکرار تخلف، این میزان دوبرابر می‌شود؛ لذا وظیفه آحاد شهروندان گرانقدر و دوراندیش است که در زمینه قوانین وضع شده در خصوص فروش اموال غیر منقول و یا حتی منقول، اجاره ملک مسکونی یا تجاری و ... نهایت دقت در قانون‌مداری را لحاظ نمایند.

برچسب ها: اتباع غیرمجاز ، کسبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار