مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل بر خط خبر داد.

هوشنگ غلامی گفت: بر اساس این طرح، با توجه به بارنامه صادره و مبدأ و مقصد مشخص‌شده، امکان سوخت‌گیری در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم می‌باشد.

وی از طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل بر خط خبر داد و افزود: بر اساس این طرح، با توجه به بارنامه صادره و مبدأ و مقصد مشخص شده، امکان سوخت‌گیری در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم می‌باشد و در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری برای کامیون وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد ماه امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل و نقل کالا، تخصیص نفتگاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل و نقل انجام می شود. 

غلامی تصریح کرد: خودرو‌ها و ناوگانی که در عملیات حمل و نقل فعال می‌باشند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اظهار کرد: یکی از رویکرد‌های عملی و اجرایی وزارت نفت در راستای اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است.

برچسب ها: ناوگان ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار