نماینده مردم جیرفت عنبرآباد گفت:با توجه به نیاز منطقه ومردم اداره ثبت اسناد عنبرآباد با پیگری های به عمل آمده تا یک ماه آینده استقرار می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود : باید در سایه وحدت همدلی مکشلات را در شهرستان عنبرآباد به حداقل برسانیم.
وی افزود:طبق نشستی که با مسئولین قضایی وثبت اسناد داشتیم وبسیاری از زمین های مردم مشکل اسنادی دارد که در همین راستا داره ثبت اسناد عنبرآباد تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.
وی گفت: تا سال 96شهرستان های جیرفت وعنبرآباد به پیگری های انجام شده گاز رسانی خواهد شد تا مردم این مناطق از نعمت گاز بهرمند شوند.
کمالی پور در ادامه گفت:مشکل آب آشامیدنی 70روستای شهرستان عنبرآباد در اولویت کاری قرار دارد وباید تلاش شود تا در بودجه امسال با همکاری استان مشکل آب آشامیدنی این روستاها برطرف گردد.
وی افزود:وضعیت ورودی شهر عنبرآباد وضعیت مناسبی نیست باید این وضعیت هرچه سریعتر ساماندهی شود.
کمالی پور خاطرنشان کرد:تا کنون حدود 80درصد با مسئولان کشوری دیدار داشته ام واز همه مسئولان قول مساعد گرفتم تا از نزدیک در منطقه حضور پیدا کنند ومشکلات را بررسی نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار