با ادامه روند کاهش تولید نفت در آمریکا، افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "رویترز"؛ با وجود افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی، تولید کنندگان آمریکایی همچنان با مشکلات بسیاری در زمینه تولید این ماده مواجه هستند. 

بهای نفت خام برنت با افزایشی 52 سنتی به 36.86 دلار رسید.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد ذخایر نفتی آمریکا هفته گذشته 1.5 میلیون بشکه افزایش یافت. رقمی که به دلیل کمتر از سطح انتظار بودن، توانست تا حدودی به ثبات جزیی بازار کمک کند.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در اواخر روز جاری اطلاعات تکمیلی ذخایر و تولیدات نفتی را منتشر خواهد کرد. انتظار می رود ذخایر نفت این کشور باز هم برای پنجمین هفته متوالی رکورد جدیدی را ثبت کند.

تعدادی از تولید کنندگان نفت شیل آمریکا اظهار کرده اند با وجود افزایش بهای نفت در بازارهای جهان، ورشکستگی آن ها اجتناب ناپذیر خواهد بود. بعضی دیگر از شرکت ها نیز در تلاش هستند برای ادامه فعالیت خود از موسسات مختلف وام های هنگفت دریافت کنند.

در همین حال بسیاری از تحلیلگران اظهار کرده اند افزایش اخیر بهای نفت در بازار جهانی رویدادی موقت بوده و طلای سیاه در آینده نزدیک به بهای قبلی خود باز می گردد.

در حالی که عربستان سعودی و روسیه تولید نفت خود را در سقف 10 میلیون بشکه در روز حفظ کرده اند، ایران اظهار کرده تنها زمانی وارد این طرح می شود که تولید روزانه اش به 4 میلیون بشکه افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار