ساری ؛

درخشش کشتی‌گیران بابلسر در رقابت‌های بین‌المللی و کشوری

سه کشتی‌گیر بابلسری در رقابت‌های کشوری و جهانی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ابوالفضل حاجی‌پور، امیرحسین خوابخشی و محمدحسین کاویانی در سه رویداد کشوری و جهانی به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.

ابوالفضل حاجی‌پور مدال نقره پیکارهای کشتی آزاد بین‌اللملی جام نیکلای پتروف بلغارستان را به گردن آویخت.

این کشتی‌گیر بابلسری که با پیراهن تیم ملی جوانان در این مسابقات پنجه در پنجه حریفان بزرگسال خود انداخت، به دلیل کشیدگی رباط صلیبی در مسابقه فینال مقابل هموطنش پیمان بیابانی به روی تشک نرفت تا به‌عنوان نایب قهرمانی وزن 61 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر در آن حضور داشتند بسنده کند

امیرحسین خدابخشی قهرمان مسابقات اوپن کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور شد. وی در وزن 46 کیلوگرم مسابقات که با حضور 33 کشتی‌گیر برگزار شد، در فینال با برتری مقابل مجید محمدی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد.

این پیکارها باحضور 365 کشتی‌گیر از 29 استان کشور در هفت دور و با انجام 385 کشتی در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار شد.

محمدحسین کاویانی نیز عنوان نخست انفرادی و تیمی جشنواره کشتی فرنگی نونهالان کشور در شهرستان ایذه خوزستان را با دوبنده تیم ملی ایران کسب کرد.

وی در وزن 59 کیلوگرم با پیروزی مقابل همه حریفان مدال طلا را به خود اختصاص داد. این مسابقات با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد و تیم ملی الف نونهالان ایران پس از برتری در برابر تیم ملی ب نونهالان در مرحله نیم نهایی، در فینال 6 بر 5 تیم ایذه را شکست داد و قهرمان شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: درخشش ، بابلسر ، رقابت ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.