در رقابت‌های بین‌المللی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین پیمان یاراحمدی موفق شد نشان طلای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛ در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین، پیمان یاراحمدی کشتی‌گیر لرستانی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نشان طلای این مسابقات را کسب کرد.

یاراحمدی موفق شد پدر و روکا از برزیل و چيخلادزه از اوکراین را به ترتیب با نتایج 10 بر صفر و 12 بر صفر شکست داده و فینالیست شود. وی در پیکار نهایی آدام هال از آمریکا را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و طلایی شد.

فرشاد بلفکه دیگر کشتی‌گیر لرستانی حاضر در این مسابقات، در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی پنجم شد.

در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین که سه آزادکار و 7 فرنگی کار کشورمان به میدان رفتند؛ پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد و عظیم گرمسیری و مهدی فلاح فرنگی کاران اوزان 71 و 80 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و مصطفی صالحی زاده در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی، به مدال برنز دست ‌یافت.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام مربیان و ورزشکاران برتر اوکراین با حضور دو تیم از کشورمان، 24 و 25 بهمن‌ماه در شهر کی‌یف اوکراین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کسب ، نشان ، کشتی ، طلا ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.