کارگردان نمایش «برف نیمه مرداد» از پیچیدگی‌های شخصیت نمایش خود می‌گوید.

عاطفه تهرانی کارگردان منتخب بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش «برف نیمه مرداد» گفت: این اثر نمایشی روایتگر زندگی فردی بوده که به خاطر وقوع اتفاقاتی در زندگی‌اش درگیر عذاب وجدان گشته است و ما در «برف نیمه مرداد» ناخودآگاه و خودآگاه این شخصیت را به  نمایش می‌گذاریم.

وی ادامه داد: حسام منظور ایفاگر بخش خودآگاه شخصیت و بهنام دارایی بازیگر بخش‌های ناخودآگاه شخصیت اصلی است که کمترین دیالوگ و بیشترین حرکت فرم‌ را دارد و بنا به تخیل و افکار شخصیت اصلی نقش‌های متفاوت دیگری را ایفا می‌کند.

تهرانی در خصوص شیوه اجرایی این اثر نمایشی بیان کرد: «برف نیمه مرداد» تحت تاثیر تئاتر معاصر است و در آن از سمبل‌های بسیاری بهره گرفته‌ایم و سعی کردیم از کلیشه‌های متداول دوری کرده و با وجود کوتاهی زمان نمایش اما تصاویر خلاقانه به مخاطب ارائه کنیم.

وی ادامه داد: صحنه فضایی از یک کوهستان را با حال و هوایی زمستانی نمایش می‌دهد و  در کنار استفاده از رنگ‌های سرد و سفید آکساسوار و وسایلی چون صندلی همچون جزئی از کوهستان به نظر می‌رسد و از پارچه‌ای قرمز در صحنه به عنوان خون، ‌مادر، ‌دختر و ... استفاده می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار