سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹، در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۵ فروردین سال نو به صورت شبانه‌روزی فعال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان - بیشترین تماس‌های دریافتی به ترتیب مربوط به اطلاعات گردشگری با بیش از ۷۸ هزار تماس، اطلاعات اماکن اقامتی با حدود ۷۳ هزار تماس و اطلاعات راه‌ها با بیش از ۴۸ هزار تماس بوده است.

همچنین تماس‌هایی در حوزه وضعیت آب‌وهوا، صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو و خدمات امداد خودرو نیز دریافت شد که به ترتیب ۴۵ هزار، ۳۰ هزار و بیش از ۶ هزار تماس را شامل می‌شود.

در مجموع یک هزار و ۳۷۹ شکایت در طول این بازه زمانی به ثبت رسید که بیشترین آن به ترتیب مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، اماکن اقامتی، سرویس‌های بهداشتی و ارائه‌دهندگان کالا و خدمات بوده است. 

شکایاتی نیز در زمینه اماکن گردشگری، اماکن پذیرایی، پایانه‌های مسافربری و سایر حوزه‌ها بوده و در همین مدت، بیش از ۱۷ هزار مورد پیگیری شکایت و بیش از یک هزار  و ۲۰۰ مورد پاسخ به شکایات نیز در این سامانه ثبت شده است.

سامانه ۰۹۶۲۹ همچنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجاری ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های خدمات سفر، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و شکایات مسافران ایفا می‌کند.

منبع: کانون جهانگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار