اختلاس موضوع داغ این روزها سوژه‌ کارگردان سینما شده است.

محسن‌ محسنی‌نسب کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر فیلم‌نامه‌ای را برای بازی پگاه آهنگرانی به وی ارائه دادیم و منتظر جواب او برای همکاری در این فیلم هستیم.

وی ادامه داد: همچنین فیلمنامه دیگری با عنوان «راهنما به راست، گردش به چپ» را حدود یک ماه پیش برای اخذ پروانه ساخت به شورای پروانه ساخت فرستادیم که با ساخت آن مخالفت شد.

محسنی نسب در خصوص محتوای فیلمنامه عنوان کرد: فیلمنامه «راهنما به راست، گردش به چپ» یک موضوع سیاسی و در خصوص سیاسی کارانی است که وانمود می‌کنند اهل جناحی خاص هستند اما اهداف جناح مقابل خود را دنبال می‌کنند.

این کارگردان همچنین در خصوص فیلمنامه «آگاهان» بیان کرد: کار دیگری را نیز با عنوان «آگاهان» نوشتم که موضوع آن درباره اختلاس گران در اداره ها و کسانی که به آقازاده‌ها وصل هستند.

وی ادامه داد: درخواست پروانه ساخت فیلمنامه «آگاهان» را دیروز ارائه دادیم و با توجه به نگاه وزارت ارشاد به این موضوع‌ها امید زیادی برای موفقیت و ساخت آن را داریم.

این کارگردان عنوان کرد: دلیل اینکه وزارت ارشاد با ساخت فیلم‌هایی با این موضوعات موافقت می‌کند این است که فکر می‌کنم افراد سیاسی و ریاکار در وزارت‌ارشاد حضور دارد اما مطمئنم اختلاس‌گر بین آنها وجود ندارد.

وی افزود: روزبه رایگا به عنوان مدیر فیلمبرداری و فرزین فرزادنیا مدیر تولید در این فیلم با ما همکاری می‌کنند و بخش اعظم سرمایه آن توسط خودم و بخش کوچکی توسط یک شرکت دارویی تامین می‌شود.

محسنی نسب بیان کرد: 40 درصد لوکیشن‌های «آگاهان» در لواسان و بیشتر آن در تهران و یک بخش کوچک در چالوس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فضای سیاسی در وزارت ارشاد به جایی برسد که فیلم‌های سیاسی در آن جا به فضای خوبی دست پیدا کند.


گفتگو از منا شمسایی



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار