جدیدترین خبر از «مجانی» ساخته «محسن محسنی نسب» + تصاویر

«محسن محسنی نسب»، کارگردان سینما گفت: فاز اول فیلمبرداری «مجانی» که در یونان بود به اتمام رسید و در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای فیلمبرداری فاز دوم این فیلم در ترکیه هستیم.

"محسن محسنی نسب"، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت فیلم «مجانی» گفت: این فیلم دو بخش دارد، بخشی از آن در یونان و بخش دیگر در ترکیه فیلمبرداری می‌شود و فاز اول فیلمبرداری آن در یونان به اتمام رسیده و در حال حاضر به تکاپوی فراهم آوردن مقدمات فیلمبرداری فاز دوم آن در ترکیه هستیم.

وی افزود: تمام لوکیشن‌های این فیلم در ترکیه و یونان است، در خصوص انتخاب بازیگر، با چند تن از بازیگران ترکیه‌ای به تفاهم رسیدیم ولی قراردادی بین ما منعقد نشده است.

جدیدترین خبر از «مجانی» ساخته «محسن محسنی نسب» + تصاویر

"محسنی نسب" در خصوص استفاده از بازیگر ایرانی در این فیلم بیان کرد: در فیلم «مجانی» فقط یک بازیگر ایرانی به نام "حمیدرضا هاشمی" ایفای نقش می‌کند. وی هم تحصیلات از آمریکا دارد و هم به زبان انگلیسی مسلط است. در دنیای واقعی نیز دکتر است و در این فیلم نیز نقش پزشک دارد.

وی افزود: نقش اصلی فیلم را یک بازیگر ترکیه‌ای بر عهده دارد و این فیلم داستان قاچاق اعضای بدن جنگ‌زده‌های جنگ عراق و سوریه است.

"محسن محسنی نسب" ادامه داد: سرمایه اصلی و عمده فیلم را شرکت ترکیه‌ای "ویتا آدالار" بر عهده دارد و هدف ما پخش در ایران، ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی اروپا نیز است.

جدیدترین خبر از «مجانی» ساخته «محسن محسنی نسب» + تصاویر

این کارگردان تصریح کرد: قصد داریم فیلم "مجانی" را برای اولین بار در جشنواره داخلی و بین المللی فیلم فجر به نمایش بگذاریم و باید گفت این فیلم قابلیت پخش جهانی نیز دارد.

گفتنی است، کارگردان، نویسنده و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده‌ی خود "محسن محسنی نسب" است و احتمال می‌رود "مجانی" مخاطبان فراوانی را در داخل و خارج از ایران جذب کند.

جدیدترین خبر از «مجانی» ساخته «محسن محسنی نسب» + تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۱:۲۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
از کی پخشش شروع میشه
آخرین اخبار