سینمای ایران این هفته با اتمام جشنواره فجر سی و سوم به دبیری رضاداد و آغاز اکران فیلم جنجالی «قصه‌ها» پایان داده شد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت با اتفاقات مختلی مواجه بوده است. روز شنبه مصادف با دوازدهم اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم فجر که نخستین تجربه استقلال از بخش ملی را داشت در تالار وحدت برگزار شد. 
 
با اهدای جوایز به برگزیدگان، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی با حضور در جمع خبرنگاران به نکاتی اشاره کرد. 

وی دو فیلم "خانه  دختر" و "نهنگ عنبر" را در مسیر طبیعی برای اخذ مجوز نمایش عنوان کرد و از رسانه‌ها خواست به جای عجله در قضاوت صبر کنند تا تکلیف فیلم‌ها روشن شود. 
 
ایوبی با تقدیر از تلاش ها و زحمات رضا داد دبیر جشنواره، به وی فرصت استراحت داد و زمان اعلام دبیر جدید را به آینده موکول کرد. 

رکورد شکنی ایران برگر در رکود گیشه 94 بنابراین گزارش، فروش فیلم  ایران برگ به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در وضعیت رکورد فروش فیلم‌های اکران شده از اسفند 93 تاکنون به مرز 4.5 میلیارد رسید و رکورد فروش نوبت نوروز را زد. 

در این فیلم علی نصیریان، محسن تنابنده، محمدرضا هدایتی، حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، فریبا متخصص،  گوهر خیراندیش، نیوشا ضیغمی و...به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

پرویز شهبازی که در حال ساخت فیلم "نسیم" است، بازیگران فیلم خود را انتخاب می‌کند. 

ساعد سهیلی و یک دختر جوان بیست ساله به نام ساغر قناعت تا به حال انتخاب شده‌اند و انتخاب بازیگران ادامه دارد. 
 
و سرانجام اکران قصه‌ها..... 

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان برای اکران فیلم توقیفی "قصه‌ها" ظاهرا مشکل این فیلم برای اکران حل شده است و آخرین ساخته رخشان بنی اعتماد از روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه اکران شد. 

نمایش این فیلم در تهران و شهرستان‌ها خواهد بود. 

بازیگران این فیلم گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، محمد رضا فروتن، باران کوثری، فاطمه معتمد آ‌ریا، پیمان معادی، حسن معجونی و مهدی هاشمی هستند. 


انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار