حاشیه‌های سینما در اسفند 93؛

ماراتن فیلم‌ها برای اکران نوروزی / ساخت فیلمی با موضوع هسته‌ای

سینما در اسفند ماه نسبت به سایر ماه‌های سال 93 تقریبا به آرامی سپری شد و جنجال خاصی نداشت.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ سینما در اسفند ماه نسبت به سایر ماه‌های سال 93 تقریبا به آرامی سپری شد و جنجال خاصی نداشت.

در آخرین ماه سال 93 بازار ساخت و ساز فیلم های جدید رونق گرفت که مهمترین رویداد این ماه بود که در زیر به بررسی آنها می پردازیم. 

در این ماه مریلا زارعی بازیگر موفق سینما و تلویزیون کشورمان آرزوی صلح و دوستی برای تمام مردم جهان کرد.

در این ماه مهراه شریفی نیا از ساخت فیلم (آن سوی آئینه)، ابراهیم ابراهیمیان از ساخت فیلم (عادت نمی کنیم)، محسن محسنی نسب از ساخت فیلم مجانی در ترکیه و اصغر نعیمی از ساخت فیلم سایه های موازی خبر دادند. 

همچنین سینمای مستند هم سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در این سال برای چندمین بار نوید رفع مشکلات بیمه هنرمندان را دادند. 

از خبرهای خوب این ماه سخنان غلامرضا فرجی بود که از افزایش 100 درصدی فروش فیلم ها نسبت به سال گذشته خبر داد.

مشخص شدن فیلم‌های اکران نوروزی و تلاش تهیه‌کنندگان برای قرار گرفتن فیلم‌شان در  این نوبت اکران کمی از سرمای این ماه کاست و کمی اسفند ماه را برای سینمای ایران داغ کرد؛ در پایان این ماراتن در نهایت پنج فیلم  «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی‌ برای گروه سینمایی قدس ،«رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داودی برای گروه سینمایی استقلال، «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی برای گروه سینمایی آزادی، «طعم شیرین خیال» ساخته کمال تبریزی برای گروه سینمایی آفریقا و «روباه» برای گروه سینمایی قدس انتخاب شدند.

هنرمندان ما در عرصه ی مسائل هسته ای و گفتگوهایی که در این خصوص انجام شد بیکار ننشستند و همین امر سبب ساخت "ناداوری" از سوی "سفیر فیلم" شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.