مدیر تیم و مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا در اعلام قرارداد نکونام نظرات متفاوتی دارند.

ناهماهنگی مسئولان سایپا در اعلام قرارداد نکونامبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نظر می رسد مسئولان باشگاه سایپا در خصوص اعلام خبر حضور جواد نکونام در این تیم به جمع بندی واحدی نرسیده اند و در حالی که اصغر حاجیلو مدیر تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با رسانه ها با قاطعیت خبر بستن قرارداد نکونام با سایپا را تکذیب کرده و آن را به روزهای آینده موکول می کند، حسین خبیری مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا با ذکر مفاد قرارداد نکونام و نارنجی پوشان این قرارداد را حتمی می داند.

خبیری در گفتگو با خبرنگار ما قرارداد نکونام را یک ساله و مبلغ آن را پایین تر از یک میلیارد تومان عنوان کرده است، ناهماهنگی مدیران فنی و روابط عمومی باشگاه سایپا در اعلام خبری با این اهمیت می تواند به سوژه ی مناسبی برای رسانه ها تبدیل شود و بار دیگر به فقدان حرفه ای گری تیم های ما در بستن قرارداد و اعلام آن دامن زند.  

حاجیلو : حضور نکونام را در سایپا تکذیب می کنم  

مدیر تیم فوتبال سایپا خبر بستن قرارداد قطعی با نکونام را تکذیب و آن را به روزهای آتی موکول کرد.  

اصغر حاجیلو اظهار کرد: جواد نکونام کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکنون هیچ قراردادی با باشگاه سایپا امضاء نکرده و قرار است طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم نهایی گرفته شود .  

وی افزود : نکونام رضایت نامه خود را به صورت توافقی از اوساسونا دریافت کرده است و اکنون با حضور در ایران مشغول مذاکره با مسئولان سایپا است.

البته 2 تیم دیگر نیز به وی پیشنهاد داده اند ولی مذاکره با مدیران سایپا مراحل پایانی را می گذارند .  

حاجیلو گفت : یک دروازه بان بوسنیایی با سابقه ی داشتن بازیهای ملی امشب در تهران حاضر خواهد شد تا در صورت تأیید نهایی مجید جلالی به سایپا ملحق شود.
  
وی شایعات حضور آسمیر آودوکیچ دروازه بان سابق پرسپولیس را تکذیب و خاطرنشان کرد : تا زمانیکه این موضوع رسمی نشده و این دروازه بان در ایران حضور نیابد از ذکر نام وی خودداری خواهیم کرد .  



انتهای پیام /

برچسب ها: مسئولان ، سایپا ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار