مرحله نخست لیگ برتر شطرنج دور چهارم به پایان رسید و تیم تبریزی صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان: رقابتهای لیگ برتر شطرنج مرحله نخست و پایانی آن امروز به پایان می رسد،

در این دوره از رقابتهای لیگ برتر شطرنج 13 تیم در حال رقابت هستند. در دور چهارم این مسابقات تیم فراورده های نسوز خراسان به قید قرعه با استراحت روبه روست.
 
 نتایج این باریها تا این لحظه:

بازی پرسپولیس - دنیای فلز رشت
 
 شیخ حسنی از پرسپولیس مقابل آریا امیدی از دنیای فلز رشت شکست خورد.
نیما فندرسکی از دنیای فلز رشت در مقابل حریف خود احمد عسگری زاده از پرسپولیس تهران به تساوی رسید. همچنین آرش طاقباز از دنیای فلز رشت مقابل سید حامد موسویان به پیروزی رسید
 
بازی استقلال و سایپا:

نیما جوانبخت از سایپا نیز به تساوی مقابل سید جواد علوی رسید.پوریا درینی از استقلال تهران نیز مقابل آرین طاری از سایپا به تساوی رسید.

در ادامه دور چهارم این رقابتها تا این لحظه، احسان قائم مقامی از شهرداری تبریز نیز مقابل فهام فهیدی از دریا برج شیراز به پیروزی رسید.امیر باقری از استقلال و آمان پاشکیان از سایپا نیز مساوی کردند. محمد میران خادمی از بانک سرمایه مقابل محسن شعرباف از دامون ساخت شمال مازندران به تساوی رسید
 
در حال حاضر دور چهارم مرحله نخست در سالن هتل نوید ساری در حال برگزاری می باشد.

شطرنج تبریز صدر نشین شد

دور چهارم و پایانی مرحله نخست رقابتهای لیگ برتر شطرنج با صدر نشینی شهرداری تبریز به پایان رسید

با برگزاری 4 دوره مسابقه مرحله نخست به ترتیب : شهرداری تبریز با 14 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد. بهین بازآفرین البرز سمنان با 12/5 امتیاز دوم شد و سایپا با 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دیگر نتایج بدست آمده :

شهرداری تبریز 4 - دریا برج شیراز صفر
اصغر گلی زاده از شهرداری تبریز مقابل محمدرضا افشاری به پیروزی رسید.فهام فریدی از دریا برج شیراز مقابل احسان قائم مقامی شکست خورد.
محمدرضا نژاد شیرازی از دریا برج شیراز نیز مقابل آذر میرزایوف از شهرداری تبریز شکست خورد.
قدیر حسینوف از شهرداری تبریز نیز مقابل امین ناصری از دریا برج شیراز به پیروزی رسید.

استقلال تهران 2- سایپا 2:
پوریا درینی از استقلال تهران نیز مقابل آرین طاری از سایپا به تساوی رسید. نیما جوان بخت از سایپا نیز به تساوی مقابل سید جواد علوی رسید.پرهام مقصودلو از سایپا نیز مقابل همایون توفیقی از استقلال تهران مساوی کرد.امیر باقری از استقلال مقابل آرمان پاشکیان از سایپا به تساوی رسید.

بانک سرمایه 2/5 - دامون ساخت شمال مازندران 1/5:
سید جعفر خمیسی از دامون ساخت شمال مازندران نیز مهدی خاقانی از بانک سرمایه به پیروزی رسید. محسن شعرباف از دامون ساخت نیز مقابل محمد میران خادمی به تساوی رسید.شجاعت قانع از بانک سرمایه موفق شد مهرداد اردشی از دامون ساخت شمال را شکست دهد.امید نوروزی از بانک سرمایه نیز محمد رضا اصغرزاده از دامون ساخت شمال مازندران را شکست داد.

تربیت قم 0/5- راه و شهرسازی لرستان 3/5:
کاوه قاضی الشریف از تربیت قم و ویرجینیوس از راه و شهرسازی لرستان به تساوی رسید. آرین غلامی از راه و شهرسازی لرستان مقابل فرشید آزادبخش از تربیت قم به پیروزی رسید.مسعود مصدق پور از راه و شهرسازی لرستان نیز مقابل مصطفی سخایی از تربیت قم به پیروزی رسید.فرزاد بلورچی فرد از تربیت قم مقابل محمود اسکندری از راه و شهرسازی لرستان شکست خورد.

باشگاه پاییز اهواز 0/5- بهین بازآفرین البرز سمنان 3/5:
وحید خالصی از باشگاه پاییز اهواز مقابل سید خلیل موسوی از بهین بازآفرین شکست خورد.مازیار باقری نیز از بهین باز آفرین البرز سمنان موفق شد محمد کریمی از باشگاه پاییز اهواز را شکست دهد.علیرضا دلیر از بهین باز آفرین البرز سمنان نیز مقابل سینا متقی از باشگاه پاییز اهواز به پیروزی رسید.امیر کوثری نیا از باشگاه پاییز اهواز مقابل محمد امین طباطبایی از بهین بازآفرین سمنان به تساوی رسید.



پرسپولیس تهران 0/5 - دنیای فلز رشت 3/5:
بردیا شیخ حسنی از پرسپولیس مقابل آریا امیدی از دنیای فلز رشت شکست خورد و علی راستبد از دنیای فلز رشت مقابل علی فقیرنواز از پرسپولیس به پیروزی رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار