مسابقات بین المللی جام سرداران شهید آذربایجان غربی در پایان دور ششم سه استاد بزرگ با امتیاز مشابه 5 درصد در جدول قرار دارند.

نبرد دو استاد بزرگبه تساوی کشیدبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های آزاد و بین المللی جام سرداران شهید آذربایجان غربی به میزبانی شهدا ارومیه در حال برگزار است و در پایان دور ششم این رقابت‌ها و در مهمترین دیدار گروه Aنبرد دو استاد بزرگ احسان قائم مقامی و پویا ایدنی به تاوی رسید و در دیگر دیدارهای مهم این گروه نیز اساتید بزرگ کنستانتین و آذرمیرزا یوف به تساوی رضایت دادند.

در حال حاضر در جدول  گروه A: احسان قائم مقامی-آذرمیرزا یوف و پویا ایدنی مشترکأ با امتیاز 5 صدر نشین هستند و در همین گروه محمد امین طباطبایی، کنستانتین، پوریا درینی، سید خلیل موسوی، مسعود مصدق پور، نیما جوان بحث، آرین طاری و احمد عسگرزاده با امتیاز مشترک 4.5 در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مسابقات آزاد و بین‌المللی شطرنج جام سرداران شهید آذربایجان  غربی با حضور 9 کشور ایران،  اکراین، نیجریه، نروژ، گرجستان، عراق آذربایجان، لیتوانی، آمریکا به مدت 7 روز در شهر ارومیه در حال برگزار می‌باشد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار