نتایج دور دوم لیگ برتر شطرنج

دور دوم مسابقات مرحله نخست لیگ برتر شطرنج آقایان به میزبانی مازندران ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین دیدار از دور دوم لیگ شطرنج که در هتل نوید ساری درحال برگزاری است، امیر باقری از تیم استقلال با مهرداد اردشیر از دامون‌ساخت شمال مازندران به تساوی رسید.
 
در ادامه دیدارهای امروز، پرهام مقصودلو از سایپا موفق شد از سد حسین موسوی قدس  از فرآورده های نسوز آذرخش بگذرد و به پیروزی برسد. همچنین آرین طاری از سایپا مقابل کسری گودرزی از فرآورده های آذرخش نسوز خراسان رضوی به پیروزی رسید.
 
ویرجینیوس از راه و شهرسازی لرستان هم موفق شد فرزام سعیدی از شیراز را شکست دهد و محمدرضا نژادشیرازی از دریا برج شیراز مقابل امین چنگایی از راه و شهرسازی لرستان به پیروزی رسید. دیگر دیدار این دو تیم بین آرین غلامی از راه و شهرسازی  امین نظری از دریابرج برگزار شد که این دیدار هم با برتری غلامی همراه بود.
 
 ضمن این‌که دیدار وحید خالصی از باشگاه پاییز اهواز و امیر محمد حمیدی از تربیت قم، با برتری خالصی به پایان رسید.

مسعود مصدق پور از تیم راه و شهرسازی لرستان حریف خود محمد رضا افشاری از تیم دریا برج شیراز را برد، امین تنگایی از تیم لرستان به محمد رضا نجات از تیم دریا برج شیراز باخت.

وحید خالصی از تیم پاییز اهواز بر امیر محمد حمیدی  از تیم تربیت قم پیروز شد.

محمد امین طباطبایی از تیم بهین باز آفرین البرز سمنان مقابل شجاعت قانع از تیم لرستان به برتری رسید.

سید خلیل موسوی از تیم بهین باز سمنان مقابل حریف خود، امیر نوروزی از بانک سرمایه به برتری رسید. علیرضا دلیر از تیم بهمن البرز سمنان مقابل بابک خاقانی از تیم بانک سرمایه به پیروزی رسید.

تیم دنیای فلز رشت امروز استراحت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار