مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب با ۴ دیدار وارد هفته دوم می‌شود و تیم پرسپولیس میهمان تراکتور در تبریز است.

مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال  امشب با انجام ۴ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف تیم تراکتور می‌رود. مابقی بازی ها هم روز جمعه برگزار می شود و تیم استقلال به مصاف تیم ملوان  در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین می رود. 

گل گهر سیرجان- استقلال خوزستان/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال هفته گذشته برابر تیم ملوان شکست خورد و بدون امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 شاگردان مهدی تارتار قصد دارند با کسب ۳ امتیاز خانگی برابر تیم استقلال خوزستان شکست هفته قبل را جبران کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان  در هفته اول نتوانست ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم آلومینیوم کسب کند و به تساوی بدون گل دست یافت و با یک امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان بوژوویچ می‌خواهند با امتیاز گرفتن برابر گل گهر دست پر به اهواز برگردند، اما کار سختی در سیرجان پیش رو دارند.

به هر حال هر ۲ تیم به دنبال برد در این بازی هستند تا اولین پیروزی خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند و باید دید کدامیک در کسب ۳ امتیاز بازی موفق خواهد بود.

آلومینیوم اراک- نساجی مازندران/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته اول توانست یک امتیاز خارج از خانه برابر تیم استقلال خوزستان بگیرد و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل تیم نساجی را بگیرند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

یامگا بازیکن فصل گذشته استقلال که به خاطر آسیب دیدگی چشمش از لیست آبی پوشان خط خورد این روز‌ها در تمرینات تیم آلومینیوم اراک حاضر شده است و در صورت توافق مدیران استقلال و آلومینیوم این بازیکن به صورت قرضی شاگرد مجتبی حسینی می‌شود.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران در هفته اول برابر تیم فولاد شکست خورد و بدون امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

شاگردان ساکت الهامی می‌خواهند با کسب امتیاز در اراک شکست هفته قبل را جبران کنند، اما با حریف سختکوش و جوانی مواجه هستند.

مالک باشگاه نساجی همچنان به دنبال فروش این باشگاه است، اما تاکنون مشتری برای خرید تیم شهر خسته پیدا نشده است.

تراکتور- پرسپولیس/ پنج شنبه ساعت ۱۹:۴۵

تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر امشب با VAR در ورزشگاه یادگار، اما تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی‌های این ۲ تیم همیشه با مسائل حاشیه‌ای مواجه بوده است و امسال هم با توجه به پیوستن پرحرف و حدیث  علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی به تراکتور بازی امشب از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر هر ۲ باشگاه به خاطر علیرضا بیرانوند درگیر مسائل حقوقی هستند و باشگاه پرسپولیس به خاطر فسخ قرارداد یک طرفه از بیرانوند و باشگاه تراکتور شکایت کرده است، اما هنوز حکم بیرانوند صادر نشده است. البته پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که رای بیرانوند صادر شده، اما به خاطر دخالت سیاسی رای را ابلاغ نمی‌کنند. زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم به این موضوع واکنش نشان داده و بیان کرده است که پزشکیان رئیس جمهور کشورمان مسائل مهمتری دارد و با من طرف هستید. حتی تهدید کرده که اگر حکمی علیه بیرانوند صادر شود پشت پرده‌ها را خواهد گفت.

به هر حال بیرانوند برای بازی امشب انگیزه زیادی دارد تا نشان بدهد حواشی و اتفاقات رخ داده در بازی اش تاثیر چندانی ندارند و او قصد دارد در تقابل با تیم سابقش پرسپولیس عملکرد درخشانی درون دروازه تراکتور داشته باشد.

سرخپوشان تبریزی هفته اول توانستند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را برابر تیم مس رفسنجان کسب کنند و با ۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند ۳ امتیاز حساس و مهم برابر تیم پرسپولیس را کسب کنند تا طلسم نبردن سرخپوشان پایتخت در ۴ فصل اخیر در تبریز را بشکنند و  برای مدعیان قهرمانی خط و نشان بکشند.

در آن طرف، تیم پرسپولیس با وجود اینکه عملکرد نسبتا خوبی برابر تیم ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر داشت، اما مقابل این تیم اصفهانی متوقف شد و با یک امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت به بردن بازی امشب نیاز مبرم دارند تا اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال کسب کنند و در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرند، اما آنها کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

پرسپولیسی‌ها چند روز پیش بعد از کش و قوس‌های فراوان توانستند میلاد محمدی را برای پست دفاع چپ به خدمت بگیرند و این بازیکن جایگزین عبدالکریم حسن شود. البته محمدی به علت صادر نشدن کارت بازی اش نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در بازی امشب برابر تراکتور یاری کند، اما در دیدار‌های بعدی می‌تواند برای سرخپوشان به زمین مسابقه برود.

علاوه بر این، صحبت‌هایی مبنی بر جذب علی  قلی زاده لژیونر ملی پوش کشورمان از سوی پرسپولیسی‌ها شنیده می‌شود و باید دید این انتقال صورت می‌گیرد یا نه!

۷ بازیکن تراکتور شامل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، شجاع خلیل زاده، مهدی عبدی، محمد نادری و مهدی شیری سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و آنها انگیزه زیادی دارند تا توانایی  خودشان را به پرسپولیسی‌ها به اثبات برسانند.

تقابل اسکوچیچ و گاریدو سرمربیان کروات و اسپانیایی ۲ تیم به جذابیت این بازی می‌افزاید. اسکوچیچ سابقه تقابل با تیم پرسپولیس را داشته و ۸ مرتبه مقابل این تیم قرار گرفته است که آمار ۲ برد و ۶ شکست را ثبت کرده است.

این ۲ تیم در طول تاریخ مسابقات ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۲۸ برد سهم پرسپولیس، ۱۱ برد سهم تراکتور و ۱۶ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. پرسپولیسی‌ها ۷۸ گل به ثمر رسانده اند و تراکتوری‌ها هم ۴۴ گل زدند.

فولاد – مس رفسنجان/ پنج شنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فولاد در غیاب یحیی گل محمدی سرمربی خود توانست در بازی خارج از خانه برابر تیم نساجی به برتری برسد و اولین ۳ امتیاز بازی را دشت کند.

شاگردان گل محمدی با حمایت هواداران خونگرم خود  می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا آمادگی بالای خود را به رخ حریفان خود بکشند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان در هفته اول برابر تراکتور شکست خورد و این تیم کرمانی برای جبران مافات به مصاف تیم فولاد در اهواز می‌رود، اما کار سختی مقابل هواداران فولاد پیش رو دارد.

شاید گرمای هوای اهواز تنها حریف مس رفسنجان در این بازی باشد و باید دید محرم نویدکیا برای این بازی چه راهکاری در نظر می‌گیرد.

تقابل گل محمدی و نویدکیا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال می‌تواند به جذابیت این بازی بیفزاید.

محرم نویدکیا هفته قبل از صادر نشدن کارت بازی برخی از بازیکنان خود گلایه‌مند بود و باید دید مشکل بازیکنان این تیم برای حضور در بازی‌ها حل شده است یا نه!

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار