مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود ۱۰ نفره شدن در برابر تراکتور توانستیم بازی را مساوی کنیم.

محمد حسین کنعانی‌زادگان  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. مثل سال گذشته ۳_۲ ساعت قبل از مسابقه ورزشگاه پر شد و جو خیلی خوب بود. هر ۲ تیم خوب بازی کردند. به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز موفق باشند.

او درباره جبران کردن نتیجه با وجود ۱۰ نفره شدن، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. البته فشار تراکتور هم بد نبود. ما هم تازه از بدنسازی بیرون آمدیم و تا هفته سوم یا چهارم اتفاق خاصی نمی‌افتد. سال گذشته تا نیم فصل ۷ امتیاز عقب و سوم بودیم، اما در نیم فصل دوم همه امتیاز‌ها را جبران کردیم.  

مدافع پرسپولیس تصریح  کرد: طبق چیزی که من دیدم فکر نمی‌کنم خطای رفیعی اخراج داشت، اما کارشناسان بهتر می‌توانند تشخیص بدهند. با این وجود ۱۰ نفره کار را ادامه داده و مزد زحمات‌مان را گرفتیم. خدا را شکر نتیجه مساوی شد و می‌توانستیم برنده باشیم.

کنعانی‌زادگان درباره  رقابت با رفقایش در این بازی، گفت: همه با هم دوست و در تیم ملی همبازی هستیم. برخی بازیکنان  سال گذشته در پرسپولیس بودند و اکنون به تراکتور آمدند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

او درباره  خوش و بش با دراگان اسکوچیچ قبل از شروع بازی، گفت: ما با هیچ مربی‌ای مشکل نداریم. همه مربیان مرا دوست داشته و من هم دوستشان دارم.

مدافع پرسپولیس درپاسخ به اینکه آیا با کی‌روش هم رابطه خوبی داشت، گفت: ان‌شاالله موفق باشید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار