سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و تراکتور نوید تیم پرقدرت در لیگ را می‌دهد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  از نتیجه بازی صد درصد راضی نیستم. عملکرد تیم باعث افتخار بود و از بازی بازیکنان رضایت دارم. آنها هر چه در توان داشتند را ارائه کردند. تیم ما به خوبی پرس کرد و مدت‌ها بود تیمی در لیگ ایران این چنین از بالا پرس نمی‌کرد. موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم و من هم مثل بازیکنان ناراحت هستم.

 او ادامه داد: شروع لیگ بود و انرژی خوبی با هواداران ساختیم. این موضوع ارزشمند بود و از آنها تشکر می‌کنم که امروز کنارمان بودند. از اینکه نتوانستیم خوشحالشان کنیم، ناراحت هستم. گل ساده‌ای دریافت کردیم. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. هواداران هم دیدند که تراکتور نوید تیم قوی و پرقدرت در لیگ را می‌دهد.

او با بیان اینکه فوتبال خالی از اتفاقات نیست، گفت: یادمان نرود در مقابلِ پرسپولیس بازی می‌کردیم که تیم قدرتمندی است و با کوچکترین اشتباه مجازاتمان می‌کند. امروز بازیکنان زحمت کشیده، پرس کردند و با ابتکار عمل بازی را در دست گرفتند. یک لحظه اشتباه کردیم و تمرکز تیم از دست رفت. به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم. تنها ۲ روز از شروع اردوی تیم به ایران آمدم. اگر زودتر می‌آمدم و زمان بیشتری داشتم می‌توانستم تیم بهتری بسازم.

اسکوچیچ درباره  اینکه آیا تیمش نیاز به جذب مهاجم دارد، عنوان کرد: دروازه‌بان حریف توپ‌های زیادی مهار کرد و عملکرد خیره کننده داشت. شوت‌های در چارچوب زیادی داشتیم و برای من خلق موقعیت مهم است که نشان می‌دهد فوتبال رو به جلو ارائه دادیم. به نظرم خلق موقعیت از به ثمر رسیدن آن مهم‌تر است. اتفاقات فوتبال است و امروز شانس با ما یار نبود.

او افزود: روی نیمکت مهاجمان آماده‌ای مثل مهدی عبدی داشتیم که فرصت بازی پیدا نکرد. اگر ما آن گل را دریافت نمی‌کردیم، این سوال مطرح نمی‌شد. من هم دوست داشتم با پیروزی زمین را ترک کنیم. عملکرد تراکتور جایی برای انتقاد باقی نگذاشت و من هم پشت بازیکنانم هستم. اینکه شما می‌گویید شبیه یک خرید هیجانی است که ما فقط یک مهاجم بیاوریم، ۳ روز همه خوشحال باشند، اما بعد ببینیم خرید بی ثمری بوده است. مالک باشگاه این آزادی عمل را به من داده که هرموقع حس کردم بازیکنی ارزشی به تیم اضافه می‌کند برای خریدش اقدام کنم، اما  در این مقطع سخت می‌شود بازیکنی را پیدا کرد که به ایران بیاید.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: نکته دیگر این است که اگر بازی را بررسی کنید متوجه می‌شوید، تنها مهاجم ما در موقعیت گل قرار نگرفت. تمام بازیکنان‌مان از تمام پست‌ها در موقعیت گل قرار می‌گرفتند؛ بنابراین نمی‌توان گفت ضعف مهاجم بوده یا تیم متکی به مهاجم خودش است. تمام بازیکنان موقعیت گل ساختند و در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.

اسکوچیچ گفت: باتوجه به قوانین دست و پاگیر برای جذب بازیکن و محدودیت سقفی که برای تیم‌ها تعریف شده، یارگیری در این مقطع کار ساده‌ای نیست. قطعا اگر بازیکنی را پیدا کنیم که حس کنم باعث بهتر شدن تیم می‌شود، استقبال می‌کنیم. زنوزی هم تمام تلاش خودش را می‌کند و به من آزادی عمل داده، اما  حرفم این است که فقط بازیکنی را می‌خریم که با کیفیت باشد و به تیم کمک کند. اینکه صرفا برای خرید یک بازیکن بیاوریم، حرف من نیست.

او درباره  استفاده از VAR در این بازی، عنوان کرد: درموردش فکر نمی‌کنم. این کار من نیست. به هرحال حضور این سیستم در ایران قطعا خوب است. در همه دنیا عادی است. خیلی وقت است که در دنیا استفاده می‌شود. مسلما به بهتر شدن قضاوت‌ها کمک می‌کند. به افرادی هم که با این سیستم کار می‌کنند باید اعتماد کرد. در مجموع نظرم مثبت است، اما  حس می‌کنم همچنان قضاوت‌های سلیقه‌ای می‌توانند در VAR هم دخیل شوند.

سرمربی تراکتور درمورد جوِ هواداران این تیم در ورزشگاه، اظهار کرد: دوست داشتم هواداران می‌آمدند رختکن ما را می‌دیدند، به چهره بازیکنان نگاه می‌کردند و ناراحتی را در چشم‌ها و صورتشان می‌دیدند که چرا نتوانستند پیروزی را به هواداران هدیه بدهند. واقعا همه عمیقا ناراحت بودند.

او افزود: بیشتر از اینکه به خاطر امتیاز نگرفتن تیم یا خودشان ناراحت باشند، از این ناراحت بودند که چرا نتوانستند محبت هواداران را با یک پیروزی امید بخش جبران کنند، اما  این تازه اول فصل است. راه زیادی در پیش داریم و مسلما هواداران می‌توانند به آینده این تیم امیدوار باشند.

اسکوچیچ گفت: دوست دارم به هواداران بگویم که از همه شما سپاسگزارم. حس بسیار خوبی از شما گرفتیم. امیدوارم همین حمایت را تا آخر فصل ادامه بدهند. مسلما با دل و جان برایشان مایه می‌گذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار