مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر ۲ تیم پرسپولیس و تراکتور زحمت کشیدند و نتیجه تساوی عادلانه بود.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از  تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر ۲ تیم زحمت کشیدند و با این همه تماشاگر جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت. نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره اخراج سروش رفیعی گفت: اگر قرار است از طریق VAR صحنه‌ها را بررسی کنند، باید تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد. در مجموع تصمیم با داور است، اما خواهش می‌کنم با دوربین‌های بیشتر و شرایط بهتری تصمیم بگیرند.

مدیر پرسپولیس درباره  اینکه باشگاه تراکتور به لیست بازیکنان بالای ۲۱ سال اعتراض دارد، عنوان کرد: اکنون به صورت مثال میلاد محمدی و امید عالیشاه به لیست ما اضافه می‌شوند و باید از بین بازیکنان بزرگسالان‌مان، ۲ نفر را روی سکو بفرستیم. تمام تلاش این است شرایط تیم‌های پایه و امید بهتر شود، اما می‌توانستند بهتر تصمیم‌گیری کنند. باید به لیست نفرات بزرگسال روی نیمکت اضافه شود.

پیروانی درباره  اعتراض خودش و سید جلال حسینی در صحنه اخراج سروش رفیعی، گفت: به تصمیم داور احترام می‌گذاریم، اما ان‌شاالله کارشناسان بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

او درباره بهبود روند داوری با وجود VAR گفت: شرایط خیلی بهتر شده و داوران ما هم زحمت می‌کشند، اما ان‌شاالله در همه بازی‌ها این سیستم باشد تا حق به حقدار برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار