دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است و نیاز به کسی نیست که بخواهد به فدراسیون فشار بیاورد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور بعد از تساوی برابر تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  به مردم خوب تبریز تبریک می‌گویم. واقعا امسال تیم خوبی داریم. متاسفانه حیف شد. من به این بازیکنان و تیمی که امسال جمع شدیم و هواداران تراکتور افتخار می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند.

او افزود: دیدید که هواداران بعد از بازی چقدر از بازیکنان  راضی بودند و این وظیفه ما را برای هفته بعد سنگین‌تر می‌شود. این بازی شرایط خاص خودش را داشت و به چند دلیل بازی خیلی حساسی بود، اما  به نظرم یکی از بهترین بازی‌های بود که تراکتور مقابل تیم‌های خوب پرسپولیس انجام داده است، امروز بود. لیاقت ما مساوی نبود و باید می‌بردیم و حداقل ۳-۴ گل می‌زدیم، اما بازی است و همه چیز را باید به فال نیک بگیریم. این بازی برای ما و هواداران تمام شد.

بیرانوند گفت: یک چیزی که ما را خوشحال کرد این بود که هواداران بعد از بازی از سبک بازی و اینکه تیم دنبال گلزنی بود خوشحال بودند. متاسفانه نشد. گاهی اوقات هم هر چقدر بزنی توپ گل نمی‌شود. ان شاالله هفته‌های بعد بتوانیم پیروز شویم.

دروازه‌بان تراکتور درباره تشویق‌های هواداران گفت: من دستبوس تک تک هواداران هستم. واقعا من را شرمنده خودشان کردند. واقعا امروز نه تنها من، بلکه همه بازیکنان  لذت بردند. یار دوازدهم را کنار خودمان حس کردیم و احساس کردیم ۱۲ نفر هستیم که بازی می‌کنیم. این باعث افتخار تیم تراکتور است که مردم انقدر عاشقانه تشویقش می‌کنند. خواهشم از مردم تبریز این است که  همه بازی‌ها را مثل بازی‌های بزرگ ببینند. مطمئنم همینطور ادامه می‌دهند، چون با شرایطی که امروز دیدند می‌دانند که تیم ما روز به روز پیشرف می‌کند. ما هفته بعد با هوادار بازی دارم و سپس بازی‌های آسیایی داریم و پس از آن هم با ذوب‌آهن داریم. من دوست دارم بازی‌هایی مثل ذوب‌آهن را هم مثل بازی امروز استادیوم را پر ببینم. مطمئنم این اتفاق میفتد و افتخار می‌کنم که چنین هوادارانی داریم.

بیرانوند در واکنش به به اینکه با وجود شایعاتی که در مورد  پرونده‌اش وجود داشت، با تمرکز بالایی بازی کرد، گفت: من قراردادم را صد درصد قانونی فسخ کردم و هیچ مشکلی نداشتم. اما تاکنون هیچ حکمی را اعلام نکرده‌اند. امیدوارم هر چه زودتر اعلام کنند تا کسانی که دنبال این هستند که اتفاقی بیفتد، دیگر دنبال این موضوع نباشند. تا جایی که می‌دانم مطمئن هستم که صد درصد فسخم قانونی بوده و فکر می‌کنم کمیته  تعیین وضعیت هم آگاه است.

او در واکنش به شایعاتی که درمورد ایجاد فشار برای صدور رای سودش وجود دارد، گفت: نه، نه. وقتی می‌گویم فسخ من قانونی است یعنی خیالم راحت است و نیازی به کسی ندارم که فشار بیاورد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هر چه زودتر رای را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار