سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی تیمش برابر تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شخصیت خودمان را در این دقایق نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و از شروع بازی خوشم آمد. ضربه ایستگاهی ارونوف و یک حرکت مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. فکر می‌کنم تساوی صفر - صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

او افزود:  تراکتور ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم را کنترل کرده بود. این تیم حملات بیشتری روی دروازه ما داشت و گاهی خارج از بازی بودیم. یارگیری خوبی در صحنه گل تراکتور نداشتیم و هنگامی که تیمی گل می‌خورد، لحظات سختی را سپری می‌کند. سپس سروش رفیعی اخراج شد. قسمت مهم و مثبت کار این بود که با این شرایط همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما کار خیلی خوبی انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه توانایی بازگشت را به شاگردانش القا کرد، گفت: چهار مهاجم یعنی ارونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی را در زمین داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. پورعلی‌گنجی را که در ضربات ایستگاهی یک بازیکن مهم است و فکر می‌کردیم حرکت مثبتی در این ضربات خواهیم داشت، به زمین آوردیم.

گاریدو گفت:  ایوب العملود که سرزن خوبی است، روی یک ضربه کرنر گل تساوی را زد. این اتفاق، ما را به‌خاطر سختی که همه داخل بازی حس کردند و نیز اخراج یک بازیکن راضی نگه می‌دارد. همیشه دوست داریم پیروز شویم، اما وقتی در مسابقه این‌چنینی نمی‌توانیم پیروز شویم، یعنی باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم. این حس را تقویت کردیم و تیم تا لحظه آخر جنگید.

سرمربی پرسپولیس گفت: حس جنگندگی بازیکنان  به‌خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس است. بازیکنان با روحیه‌ای که دارند، تا آخرین لحظه می‌جنگند. نکته مثبت درباره تیم این است که در لحظات سخت عکس‌العمل نشان دادند؛ قسمت مثبت کار همین است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از کسب تساوی رضایت دارد یا خیر، گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم و می‌توانستیم ۶ امتیاز در این ۲ هفته بگیریم. در بازی قبلی باید سه امتیاز می‌گرفتیم و باید بیشتر تلاش می‌کردیم. از کسب ۲ امتیاز در ۲ هفته اخیر راضی نیستم و باید حداقل چهار امتیاز می‌گرفتیم. دیدار با تراکتور فضای متفاوتی نسبت به هفته قبل داشت و کاملاً رقابتی بود.

گاریدو با اشاره به اهمیت حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه اظهار کرد: حریف در این فضا گاهی کار کوچکی انجام می‌دهد که بزرگ جلوه داده می‌شود. ما هم کار‌هایی می‌کنیم که جلوه داده نمی‌شود. گاهی یک توپ در محوطه جریمه خودمان از دست می‌دهیم و سناریویی درست می‌شود که انگار اتفاق بزرگی افتاده است. هواداران عاملی هستند که در کل جهان بر یک بازی تأثیر می‌گذارند.

او با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند، بیان کرد: اگر همه چیز در ۲ هفته عالی می‌شد، دیگر برای کارمان ارزش قائل نمی‌شدیم. ترکیب تیم در حال تقویت است و بازیکنان به تیم اضافه می‌شوند. امروز هم رقابت کردیم و به‌خاطر این رقابت به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. دوست داریم پیروز شویم و اشتباهات بازی امروز را تحلیل و تصحیح می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هر ۲ تیم روی ضربه ایستگاهی گل زدیم. ۲ تیم بزرگ و با فشار و تنش زیاد بازی کردند. گاهی تیم حریف بهتر است و گاهی ما بهتر بودیم. در نیمه اول اورونوف ضربه بهتری می‌زد گل می‌شد و شرایط بازی فرق می‌کرد. در طول بازی اتفاقات زیادی رخ داد که مانند سایر بازی‌ها باید آن را تحلیل کرد.   سرمربی پرسپولیس درباره اخراج سروش و اینکه با اخارج این بازیکن پرسپولیس بهتر بازی کرد خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم! در این لحظه نمی‌دانم چه باید بگویم. این نظر شماست. فکر نمی‌کنم این حرف‌ها جدی باشد. ما درباره فوتبال حرف می‌زنیم. باید از فوتبال لذت ببریم. حرف‌های داخل اینستاگرام را فراموش کنیم. باید درباره فوتبال در داخل زمین حرف بزنیم.

گاریدو درباره اینکه ورزشگاه آزادی آماده نیست و نبودن تماشاگر به ضرر شماست ادامه داد: شما فکر می‌کنیم ترجیح من چیست؟ بازی کردن داخل خانه با هوادار زیاد یا بازی خارج از خانه؟! ترجیح می‌دهم در استادیوم و با هواداران خودمان بازی کنیم. استادیوم پر باشد، چون این نکته مثبتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار