فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در همه شرایط، پاسدار انقلاب اسلامی است و به انجام وظیفه قانونی خود در راستای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عمل می کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو در جمع فرماندهان و مدیران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به نتایج چند دهه تحریم علیه نظام و بررسی ریشه تاریخی تحریم ها که آغاز آن از سال 1359 بوده و تاکنون ادامه داشته، دشمنان موفق نبوده و تحریم کنندگان به اهداف خود دست نیافته اند. 

سردار رزمجو با بیان اینکه تحریم ها در استقلال کشور نقش داشته، گفت: توانایی و قابلیت های ایران اسلامی اکنون در مقایسه با دهه های نخست انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در علوم مختلف پیشرفت چشمگیری داشته ایم. 

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در علوم مختلف تکنولوژی از صنایع دفاعی تا سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی و قلمروهای دیگر دانش بنیان، پیشرفت شگرفی داشته است. 

سردار رزمجو با اشاره به افق پیش روی نظام اسلامی ایران افزود: افق توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی با رهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیار روشن و متعالی است. 

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظام اسلامی گفت: سپاه پاسداران در همه شرایط، پاسدار انقلاب اسلامی است و به انجام وظیفه قانونی خود در راستای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عمل می کند. 

وی تاکید کرد: سپاه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راه ارتقا معنویت و توان رزم و بنیه دفاعی خود با قدرت گام برمی دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار