نماینده مردم یزد گفت: اولویت امروز کشور حل مسئله معیشت مردم است، لذا دولت و مجلس باید تعامل مناسبی داشته باشند.

محمدصالح جوکار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعامل مجلس و دولت چهاردهم گفت: اولویت امروز کشور حل مسئله معیشت مردم است که در همین راستا دولت و مجلس باید تعامل و همکاری مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه همکاری مجلس و دولت باید در نهایت منجر به تدبیر برای حل دغدغه های مردم در حوزه معیشت آنها شود، ادامه داد: ساختار اصلی دولت و مجلس باید در کنار هم قرار بگیرند و بر اساس نظام مسائلی که در کشور وجود دارد، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه که اخیرا هم ابلاغ شده است، اولویت های اصلی کشور مشخص شده که دولت چهاردهم باید بر اساس آن برنامه ریزی های خود را انجام دهد، عنوان کرد: قطعا با تعامل مجلس و دولت در اجرای قوانین بالادستی همچون برنامه هفتم توسعه تسریع صورت می گیرد. 

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید از حاشیه سازی پرهیز کنند، افزود: تمرکز دولت و مجلس باید بر هم افزایی در جهت حل مشکلات مردم باشد که این موضوع هم تنها با استفاده از امکانات و ظرفیت های داخلی فراهم می شود. 

او ادامه داد: دولت و مجلس فقط باید به این مسئله توجه داشته باشند که ما در چه شرایطی قرار داریم و باید تمرکز خود را روی بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی خودمان بگذارند.

جوکار ادامه داد: دولت و مجلس باید تنگناها و موانع پیشرفت کشور را از سر راه بردارند و کشور را به گونه‌ای هدایت کنند که مشکلات مرتفع و وضعیت کشور رو به بهبودی برود.

وی اظهار کرد: باید مجلس برای دولت در جهت حل مشکلات کشور بسترسازی و ریل‌گذاری کند و دولت هم باید مطابق با قوانین مصوب مجلس کارها را پیش ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار