هیات رئیسه مجلس گفت: دولت آینده باید زمان خانه‌دار شدن مردم را کوتاه کند، چرا که جوانان نمی‌توانند سالیان زیادی را منتظر خرید یک سرپناه باقی بمانند.

علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های دولت چهاردهم اظهار کرد: دولت باید در حوزه معیشت مردم گام‌های بلندی بردارد و در مناظرات نیز مشخص بود که آقای پزشکیان درباره این موضوع دغدغه‌های بسیاری دارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انشاالله با کمک مجلس و دستگاه‌های دیگر به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: در حوزه اشتغال نیازمند تصمیم‌گیری‌های مهمی هستیم؛ همچنین با توجه به اینکه امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام دارد، دولت باید بر ظرفیت‌هایی که منجر به افزایش تولید می‌شوند نیز تمرکز کند.

سلیمی تصریح کرد : دولت شهید رئیسی گام‌های مناسبی در راستای تجارت و سرمایه گذاری خارجی برداشته که لازم است این امر در دولت آتی تقویت شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: متاسفانه برنامه‌های توسعه قبلی به درستی اجرا نشد و دولت آینده باید در اجرای احکام برنامه هفتم توسعه گام‌های جدی بردارد و برای آن برنامه‌ریزی کند و پیشنهاد می‌کنم که رئیس جمهور آینده کمیته‌ای برای رصد اجرایی سازی برنامه توسعه شکل دهد.

وی ادمه داد: لازم است تا با برنامه‌ریزی مناسب زمینه‌های صحیحی برای تک رقمی کردن نرخ تورم فراهم شود. همچنین مسئله بالا بردن و تقویت ارزش پول ملی یکی از دغدغه‌های مهمی است که باید به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گیرد.

سلیمی افزود: دولت آینده باید زمان خانه‌دار شدن مردم را کوتاه کند، چرا که جوانان نمی‌توانند سالیان زیادی را منتظر خرید یک سرپناه باقی بمانند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در سیاست خارجی باید عزت ملی مبنای کار قرار بگیرد، تاکید کرد: ما باید بدون آنکه به طرفین امتیاز بیش از حد بدهیم بتوانیم با کشورهای دنیا تعامل سازنده داشته باشیم.

وی متذکر شد: قطعاً مجلس شورای اسلامی در تحقق اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم در کنار رئیس جمهور منتخب خواهد بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند بر حفظ انسجام و تعالی کشور عزم خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۳
مثلا آلان که به گفته خودتون ۱۰۰ ساله بشه ۹۰ سال، خیلی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.
کانادا جنایتکار شریک اسرائیل در حملات به مردم غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۳
مگه آجر و سیمان و تیر آهن وارداتیه که مردم باید منتظر بمونن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۷:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۳
ای کاش از دولت گذشته هم،همین انتظارات رو داشتین....
آخرین اخبار