دکتر پزشکیان گفت: هیچ برتریتی در خود نسبت به شما نمی‌بینم؛ وقتی بامن به گونه‌ای رفتار می‌شود که کسی شده ام از خودم می‌ترسم. من مثل شما هستم؛ همون آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده!

پزشکیان در دیدار با نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس گفت: من بار‌ها گفته‌ام هیچ برتری نسبت به هیچ کدام از شما در خود نمی‌بینم. وقتی با من جوری برخورد می‌کنند که انگار کسی شده‌ام از خودم می‌ترسم.

وی افزود: به پیر و پیغمبر من مث شما هستم؛ همان آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده است. همان آدمی که در مجلس با شما راه می‌رفتم، دست می‌دادیم و شوخی می‌کردیم.

نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری منتخب مردم در سالن اجلاس سران دیدار کردند.
 
پزشکیان در این مراسم گفت: من بار‌ها گفته ام هیچ برتری نسبت به هیچ کدام از شما در خود نمیبینم. وقتی با من جوری برخورد می‌کنند که انگار کسی شده ام از خودم می‌ترسم.
 
وی گفت: به پیر و پیغمبر من مث شما هستم؛ همان آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده است. همان آدمی که در مجلس با شما راه می‌رفتم، دست می‌دادیم و شوخی می‌کردیم.

رئیس جمهور منتخب در ادامه گفت: اگر راه درست را رفتم و به این حرف‌ها پایبند بودم قبولم کنید؛ اگر نه، انذارم کنید. اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور میکنم کسی شده ام؛ این شما هستید که من را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می‌کنید. هیچ فرقی نکرده فقط مسئولیت من بیشتر شده، این بار سنگین باید کمکم کنید تا عملیاتی کنم.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار