عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تهمت می‌زنند، تخریب می‌کنند ولی تا جایی که می‌توانید افق بلند را نگاه کنید.

سعید جلیلی در جمع خانواده شهدا اظهار کرد: تهمت می‌زنند، تخریب می‌کنند ولی تا جایی که می‌توانید افق بلند را نگاه کنید. این چیز‌های کوچک که خب بعضی‌ها هم متاثر می‌شوند و درخواست می‌کنند به آنها جواب داده شود؛ نه، ما وقت برای آنها نداریم. آنقدر کار داریم برای انجام دادن، اگر ما برویم آن کار‌های بزرگ را انجام دهیم خود به خود خیلی از اینها کنار خواهد رفت. ما معتقدیم وقتی مردم انتخابی بکنند و رهبری تنفیذ کنند چه دولت رقیب ما باشد و چه رفیق، دیگر برای ما محترم است و باید کمک کنیم دولت پیش رود. کمک به دولت این است اگر کار خوبی می‌شود حتما کمک کنیم با قدرت پیش رود. اگر جایی هم نقص باشد، نمی‌شود ما بنشینیم بعدا مردم بفهمند اینجا ضعف بود، نقص بود و نباید انتخاب می‌کردند. اتفاقا ما، چون دلسوز هستیم باید بیان کنیم اینجا ضعف هست و باید برطرف کنیم. راه‌حلش این است. این نیز کار یک نفر و دو نفر نیست کار همه است. اینجا شما عزیزان خانواده شهدا می‌توانید پیشگام باشید، چون کسی نمی‌تواند شما را متهم به قدرت طلبی و ثروت خواهی کند؛ شما همه هستی‌تان و وجودتان را دادید.

وی ادامه داد: این عرصه، عرصه جنگ است؛ تهمت می‌زنند تخریب می‌کنند ولی تا جایی که می‌توانید افق بلند را نگاه کنید. این چیز‌های کوچک که خب بعضی‌ها هم متاثر می‌شوند و درخواست می‌کنند به آنها جواب داده شود؛ نه، ما وقت برای آنها نداریم! آنقدر کار داریم برای انجام دادن؛ اگر ما برویم آن کار‌های بزرگ را انجام دهیم خود به خود خیلی از اینها کنار خواهد رفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شاید بعضی جا‌ها هم وظیفه این باشد که در زمینه‌هایی روشنگری شود. اما اصل کار ما این است که سطح کارمان را بالا ببریم. انقلاب اسلامی حرف دارد. این همه حضرت امام و حضرت آقا روشنگری کردند و افق روشن را نشان می‌دهند. اینکه من عرض کردم مشغول حواشی نشویم که مثلا در فلان کانال این را گفتند، این تمام توان ما را می‌گیرد. ما حتی در انتخابات که شاید سخت‌ترین عرصه است سعی کردیم در مباحث در حد بضاعت مان از اخلاق و تقوا خارج نشویم و هدف اصلی را در نظر بگیریم. به اندازه کافی حرف برای گفتن هست که کشور را راه ببریم. این حرف امام ما و رهبر ما است و ما باید سربازی کنیم.

جلیلی ادامه داد: بنده بعد از انتخابات این توفیق را پیدا کردم خدمت رهبر انقلاب رسیدم. همه ما افتخارمان و آرزویمان این است که اگر کاری می‌کنیم رضایت ایشان را همراه داشته باشد، چون ما اعتقاد داریم که رضایت رهبر انقلاب رضایت امام زمان (عج) است. ایشان فرمودند «من خیلی راضی هستم از این حرکتی که در این جهاد تبیین صورت گرفت.» خب این کار، کار شما‌ها بود. نشان دادید این راه متوقف نشده و این راه ادامه دارد و کسانی آن را دنبال می‌کنند ولی هنوز به آن نقطه پایان نرسیده است. رهبرانقلاب در بحث مشارکت حداکثری فرمودند «یک دلیلی که مشارکت بیشتر شد همین حضور شما عزیزان بود که این فضا را ایجاد کرد.»

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار