ششمین دوره مسابقات حدیث نیروی دریایی برگزار شد

مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش برگزار شد

ششمین دوره مسابقات حدیث نیروی دریایی برگزار شد
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:175 نفر در مرحله نهایی مسابقات سراسری حدیث نیروی دریایی در سطح کارکنان پایور ،وظیفه،دانشجویان ،خواهران شاغل و خانواده های کارکنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه رقابت ها در سطح کارکنان پایور،وظیفه و همسران بسیار فشرده بود افزود:منتخبین در روزهای 21 و 22 مرداد ماه پس از طی یک دوره مطالعاتی و اردویی در ششمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت میکنند.

حسن زاده در ادامه خاطر نشان کرد:هم اکنون کلیه مناطق و پایگاه ها در حال برگزاری مسابقات قرآنی خانواده ها و خواهران شاغل هستند و در روز های دوم لغایت پنجم شهریور ماه همزمان با میلاد با سعادت ثامن الحجج(ع) پانزدهمین دوره مسابقات سراسری نیروی دریایی ارتش را برگزار میکنیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:امید داریم عمل به احادیث مطالعه شده ،سرلوحه امور شرکت کنندگان در مسابقات قرار گیرد و شاهد اثر بخشی این رقابت ها در عرصه زندگی آحاد کارکنان و خانواده های ارتش باشیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار