بلیت برخی قطارهای مسافری رجا از ۱۸ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت در برخی روزها و در مسیرهای رفت، برگشت یا هر دو با تخفیف عرضه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: تخفیف‌ها برای قطارهای تندرو پردیس مشهد، میانه و زنجان، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)،فوق‌العاده 3 تهران-مشهد (دانمارکی)، معمولی خواب کرج-مشهد، لوکس 6 تخته تهران به زاهدان و بندرعباس، پلور سبز شیراز- مشهد، کاشان- مشهد و تهران- شیراز، اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار تهران- میانه 1 و 2، قطارهای ویژه طوس، سبز و سیمرغ تهران-مشهد از 5 تا 15 درصد است. 

برای قطارهای تندروی پردیس مشهد، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)، فوق‌العاده 3 تهران- مشهد (دانمارکی) و معمولی خواب کرج- مشهد، امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی روزها) وجود دارد.

هموطنان گرامی می‌توانند با تخفیف 10 تا 20 درصدی با قطارهای گرگان 1 و2 (معمولی خواب، 4 تخته و لوکس 6 تخته)، معمولی صندلی سمنان- مشهد و شاهرود- مشهد، میلاد و معمولی صندلی تهران- نیشابور، معمولی صندلی تهران- خواف، معمولی خواب سریع مراغه، البرز 4 تخته ساری- مشهد، معمولی صندلی تهران- ساری، 6 تخته قم- مشهد، دو طبقه‌ تهران- مشهد، تهران- یزد و تهران- زنجان و پلور سبز تهران- زاهدان سفر کنند. برای 8 قطار اول این فهرست نیز امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی ایام) وجود دارد. 

به مناسبت راه‌اندازی قطار جدید 4 تخته البرز در مسیر ساری- مشهد ، بلیت قطار تا 31 فروردین در تمام روزها در هر دو مسیر رفت و برگشت با تخفیف 30 درصدی به متقاضیان ارائه می‌شود. برای سفر با قطار دو طبقه صبا تهران- مشهد (عادی مشهد) نیز برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از 10 تا 25 درصد اعمال می‌شود. سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با شماره‌های 1539 و 55651415-021 آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رجا ، قطار ، بلیت ، مسافر ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجتبی
۱۱:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
قیمت بلیط چند برابر گرون میشه بعد میگن هزار تومن تخفیف
آخرین اخبار