مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: براساس برنامه ریزی معاونت بازرگانی به سازمان جهاد کشاورزی استان ها، پشتیبانی امور دام و بازرگانی دولتی وظیفه توزیع کالاهای اساسی هیئت های مذهبی را برعهده دارند.

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران‌جوان، گفت: بنابر ابلاغ برش های تخصیصی از سوی معاونت بازرگانی به سازمان جهاد کشاورزی استان ها، مشکلی در توزیع اقلام اساسی به هیئت های مذهبی نداریم.

به گفته او، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت های بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام موظف شدند از طریق سازمان تبلیغات اسلامی کالاها را در اختیار هیئت های مذهبی قرار دهند.

امرالهی با بیان اینکه محدودیتی در توزیع اقلام اساسی هیئت های مذهبی نداریم، افزود: کالاها بر مبنای قیمت مصوب عرضه می شود و در طرح تشدید نظارتی ایام‌محرم با متخلفان برخورد می شود،  از این رو افراد گرانفروشی کالاها را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا بازرسان مجموعه جهاد کشاورزی سازمان حمایت و اتاق اصناف در اسرع وقت رسیدگی کنند.

او با بیان اینکه در عرضه شکر مشکلی نداریم، گفت: هم اکنون بنکداری ها می توانند شکر مورد نیاز را از سامانه بازارگاه خریداری کنند و همواره مکلف به عرضه با نرخ مصوب هستند. چنانچه در خرید از طریق بازارگاه مشکلی دارند به معاونت بازرگانی یا ادارات بازرگانی استان ها مراجعه کنند.

خبرنگار: آزاده محبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار