سردار نقدی در اردوگاه شهید باهنر:

انرژی هسته‌ای دستاورد ملی است/ رابطه ایران و آمریکا قابل جمع نیست/ نباید نسبت به امنیت ملی کشورمان دچار تردید شویم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انرژی هسته‌ای یک دستاورد ملی بوده و حق آن باید برای ملت محفوظ بماند و ما زیر بار زورگویی نمی‌رویم.

انرژی هسته‌ای دستاورد ملی است

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هشتمین همایش ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی که در اردوگاه راهیان نور برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی‌های بزرگ در جهان اسلام از جمله یمن نشان اخلاص، مردمی بودن و عمق انقلاب دارد و این پاسخ کسانی که می‌گویند راهپیمایی به چه کار می‌آید را می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز شاهد مسأله لبنان، فلسطین، سوریه و عراق هستیم و این‌ها دستاورد پایبندی به ارزش‌هاست و کشیدن کاریکاتورهای اهانت‌آمیز و به شهادت رساندن مسلمانان در غرب نشان از این دارد که پیروزی‌های جهان اسلام چه قدر برای غرب سخت و ناگوار است.

وی با بیان اینکه تاکنون همه وعده‌های امام خمینی (ره) محقق شده، اظهار داشت: همان‌طور که امام راحل فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت و ان‌شاالله به زودی با آزادسازی بیت‌المقدس، در آنجا پشت امام خود نماز می‌گذاریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که سختی‌هایی که در مسیر بیشتر می‌شود نشانه نزدیکی به پیروزی است، گفت: خصوصیت تربیتی معلمان، اخلاص و پاکی دانش‌آموزان حماسه‌های بزرگی را رقم زده که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

سردار نقدی در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده به بسیج نیز عنوان کرد: چند سالی است که اعتبارات بسیج ثابت مانده، اما بسیجیان در فعالیت‌های خود کم نگذاشته‌اند و سعی کرده‌اند کارها را با همان روحیه جهادی پیش ببرند.
 
وی با اشاره سیاست‌های تربیتی و آموزشی در کشور ما بیان داشت: در دولت قبل سه وزیر آموزش‌ و پرورش تغییر یافت و با تغییر هر وزیر سیاست‌های تربیتی در آموزش‌وپرورش تغییر کرد. این یکی از همان مشکلات آموزشی ما است. به همین دلیل این مسأله جایی باید تثبیت شود که سند تحول در آموزش‌وپرورش می‌تواند این موضوع را تثبیت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت سند آموزش و پرورش و حضور بسیجیان در این عرصه گفت: نباید موضوعات تربیتی از سیاست متأثر شود و باید حلقه‌های صالحین و راهیان نور را تقویت کنیم.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: باید به انرژی هسته‌ای یک نگاه ملی داشته باشیم و این حق برای ما محفوظ باشد و ما زیر بار زورگویی نمی‌رویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انرژی هسته‌ای یک دستاورد ملی بوده و حق آن باید برای ملت محفوظ بماند و ما زیر بار زورگویی نمی‌رویم.

وی با اشاره به این‌که موضوع هسته‌ای به وحدت ملی ما مربوط می‌شود، عنوان کرد: در مسأله هسته‌ای نیز ما تا جایی که مذاکرات به نتیجه برسد حمایت می‌کنیم و چنانچه کشورهایی بخواهند در این زمینه به ما زور بگویند، زیر بار آن نمی‌رویم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره رابطه با آمریکا نیز گفت: همان‌گونه که ما می‌خواهیم آمریکا نباشد، آن‌ها نیز به دنبال نیستی ما هستند و این نشان می‌دهد رابطه ما قابل جمع نیست.

سردار نقدی تصریح کرد: معاون مجلس کشوری که به صدام در جنگ با ایران سلاح و مهمات داده و از اشرار و جنایتکاران شرق کشورمان و فعالیت‌های تروریستی غرب کشور حمایت کرده، اکنون در کشورمان حضور پیدا کرده و می‌خواهد حصر فتنه‌گران را برداریم.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد ما نباید نسبت به امنیت ملی کشورمان دچار تردید شویم و نباید نسبت به عملکرد کسانی که به دنبال خدشه به امنیت ملی کشورمان بودند و فتنه‌گری کردند کوتاه بیاییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: برخی در گذشته با ما همراه بوده‌اند، اما اکنون راه آن‌ها با راه ملت و انقلاب جدا شده و ما نباید نسبت به عملکرد آن‌ها دچار تردید شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار