سلطانی در همایش تبیین اقتصاد مقاومتی:

آمریکا سعی دارد با مذاکره از انزوا خارج شود/ احساس خطر از قدرت ملت ایران

دبیر همایش تبیین اقتصاد مقاومتی گفت: ایران در منطقه غرب آسیا نقش کلیدی داشته و آمریکا سعی دارد از طریق مذاکره با کشورمان از انزوا خارج شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "مصطفی سلطانی" پژوهشگر و استاد دانشگاه و دبیر همایش تبیین اقتصاد مقاومتی در این همایش که در مرکز مطالعات استراتژیک (دیان) برگزار شد، اظهار داشت: ایران در منطقه غرب آسیا  نقش کلیدی داشته و آمریکا سعی دارد از طریق مذاکره با کشورمان از انزوا خارج شود.

وی ادامه داد: ناکارآمدی آمریکا در مبارزه با ایران، احساس خطر از قدرت ملت ایران و نگرانی از رشد علمی کشور، دلایلی است که آمریکا را به سمت تحریم ایران سوق داده است.

سلطانی با اشاره به این که عوامل اقتصاد مقاومتی در سپاه نهادینه شده و قدرت دفاعی ما دشمن را از رویارویی مستقیم برحذر داشته، گفت: اقتصاد مقاومتی پیام دارد و پیام آن این است که کشورهای دیگر می‌توانند از الگوی اقتصاد مقاومتی جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: آمریکا در دشمنی با ملت ما هر کاری را انجام داده و این به صورت محسوس و غیرمحسوس کاملآ مشخص بوده، اما رهبر معظم انقلاب توطئه‌ آمریکایی‌ها را خنثی کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار