سردار نقدی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

پیروزی ملت یمن از درخشان‌ترین پیروزی‌های آزادی‌خواهان در دهه‌های اخیر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی ملت یمن از درخشان‌ترین پیروزی‌های آزادی‌خواهان در دهه‌های اخیر است و خلوص پیروزی و نوع مردمی بودن آن را از فرار کشورهای شیطان صفت و تعطیلی سفارت‌خانه‌هایشان می‌توان فهمید.

پیروزی ملت یمن از درخشان‌ترین پیروزی‌های آزادی‌خواهان در دهه‌های اخیر است

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه هشتمین همایش ستادهای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور در حوزه دانش آموزی بسیار خوب عمل کرده و بیش از نیم میلیون نفر از زائرین به مناطق عملیاتی اعزام شدند و برنامه‌های هنری جذابی در آینده پیش‌بینی شده که از دهم تا بیستم اسفند ماه انجام می‌شود و برنامه‌های بسیار خوبی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره ادعای روزنامه "عکاظ" درباره این که به زودی انصارالله درک خواهد کرد که نمی‌تواند یمن را از کشورهای حاشیه خیلج فارس جدا کند، اظهار داشت: پیروزی ملت یمن از درخشان‌ترین پیروزی‌های آزادی‌خواهان در دهه‌های اخیر است و خلوص پیروزی و نوع مردمی بودن آن را از فرار کشورهای شیطان صفت و تعطیلی سفارت‌خانه‌هایشان می‌توان فهمید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فعال‌ترین اقشار بسیج دانش‌آموزی بوده و گام‌های بزرگی که در زمینه سپردن واحدهای بسیج به خود دانش‌آموزان انجام شده یک حرکت بزرگ و تکاملی و تحولی بسیار ارزشمند است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد سپردن مسئولیت واحدها به بسیجیان نشان‌دهنده این است که نسل جوان با چه قدرتی می‌توانند کارها را به دست بگیرند و انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار