سردار ‌نقدی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرضا:

ملت ایران سازش‌پذیر نیست‌/ مشکلات کشور با سیاست «لبخند» و «قدم زدن» برطرف نمی‌شود‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران برای مقابله با آمریکا ۲۵۰ هزار نفر از بهترین فرزندان خود را از دست داده است و برخی افراد باید بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با این جماعت مشکلات کشور حل نمی‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان بسیج مستضعفین، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرضا اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی هزاران انسان والامقام و ایثارگر است و باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.
 
وی افزود: در وضعیتی که کشورهای غربی با چپاول ثروت‌های خدادادی این مرز و بوم به حمایت‌های همه‌جانبه از رژیم پهلوی اقدام می‌کردند، ملت شجاع و ایثارگر ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر تمامی این قدرت‌های پوشالی غلبه کردند.
 
وی با بیان اینکه ایجاد خفقان و ترس در سطح جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های رژیم شاه برای مقابله با روند فزاینده فعالیت‌های انقلابی مردم بود، اظهار داشت: رژیم پهلوی در زمینهٔ مدیریت کشور آن‌چنان ضعیف و ناکارآمد بود که انتخاب وزیران نیز از سوی کشورهای غربی انجام می‌گرفت.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام ایران به‌عنوان یک ابرقدرت بزرگ و تأثیرگذار در معادلات بین‌المللی مطرح می‌شود، افزود: در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در اطراف تهران صحنه‌های دردناک حلبی‌آباد‌ها و فقر و تنگدستی مردم بیداد می‌کرد و بسیاری از امکانات اولیه از قبیل آب، برق، گاز و تلفن جایگاهی در زندگی مردم نداشت.
 
وی با تشریح روند گسترده توسعه و تعالی همه‌جانبه کشور در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: افزایش سن امید به زندگی، توسعه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور، توسعه گردشگری، خودکفایی نظامی و صنعتی کشور و در مجموع بهبود غیرقابل قیاس سطح زندگی مردم از مهم‌ترین مواردی به شمار می‌رود که تحقق آن از برکات پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج اضافه کرد: در وضعیت کنونی، کشور ایران در اکثر فناوری‌های نوین جزو کشورهای برجسته جهان مطرح است و توسعه صنعت فضایی، فناوری هسته‌ای، افزایش ضریب امنیت داخلی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین دلایل تحقق این موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بزرگ است.
 
وی با اشاره اینکه رژیم صهیونیستی دوران زوال و نابودی خود را طی می‌کند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل آگاهی از دوران سیاهی که در انتظار دارد به تضعیف اساس اسلام روی آورده، اما به فضل الهی تمامی اهداف پلید آن‌ها خنثی می‌شود.
 
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا و سرداران شهرستان شهرضا در طول دوران جنگ تحمیلی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند، ابراز داشت: عزت و عظمت امروز ایران در معادلات بین‌المللی حاصل مجاهدت شهدایی همچون همت، طباطبایی و حیدرپور است.
 
وی با تاکید بر اینکه روحیه ملت ایران سازش‌پذیری با دشمنان را نمی‌پذیرد، گفت: مستکبران جهان همواره برای دستیابی به اهداف خود در ایران عده‌ای را نماینده خود قرار می‌دهند و در وضعیت کنونی نیز آزادی سران فتنه به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه آن‌ها مطرح است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ایران برای مقابله با آمریکا ۲۵۰ هزار نفر از بهترین فرزندان خود را از دست ‌داده ‌و برخی افراد باید بدانند با لبخند زدن و قدم زدن با این جماعت مشکلات کشور حل نمی‌شود.
 
وی در پایان سخنان خود تورم و بیکاری را دو مشکل اساسی در کشور دانسته و متذکر شد: راهکارهای حل این مشکلات در اقتصاد مقاومتی تبیین شده است و باید در این عرصه مهم با تمامی توانایی وارد شویم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار