سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

صفوف رسانه‌ای خود را متحدتر کنیم/ اگر به اسم شهدا بزرگ شده‌ایم، احترام شهیدان را نگه داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگ خود را به پشت استودیوها و فضای مجازی و رسانه‌ای منتقل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش "بسیج و رسانه" در جمع خبرنگاران درباره برخی اظهارنظرهای صورت‌گرفته اخیر، اظهار داشت: اکنون کشورمان نیاز به وحدت و هوشیاری دارد و باید حواسمان را جمع کنیم تا خون شهدا پایمال نشود.   
 
وی تصریح کرد: خصوصاً کسانی‌که انتسابی به شهیدان دارند خودشان باید قدر شهیدشان را بدانند و اگر ما به اسم شهدا بزرگ شده‌ایم و به‌خاطر شهداست که ما را می‌شناسند، تکلیف سنگینی بر دوش داریم و باید احترام شهیدان را نگه داریم. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: عده‌ای به واسطه انتساب به شهیدی نامشان بر سر زبان است، از همین رو ما از عزیزانمان می‌خواهیم حرمت شهیدان را نگاه دارند و وقتی می‌خواهند صحبتی کنند فکر کنند اگر آن شهید بود چه می‌گفت و چه می‌کرد و اینان نیز همان کارها را انجام بدهند.
 
سردار نقدی درباره برنامه بسیج برای مقابله با جنگ نرم گفت: امروزه ابرقدرت‌ها اتاق‌های جنگی خود را به پشت درب‌های استودیوها و فضای مجازی و رسانه‌ای منتقل کرده‌اند، از همین‌رو با بیداری بزرگی که بین ملت‌ها بوجود آمده می‌توان با سناریوسازی‌های آن‌ها غلبه کرد و ما هم باید در این زمینه هوشیار باشیم و صفوف رسانه‌ای خود را مستحکم کنیم.   
 
وی ادامه داد: امکانات دشمنان صدها برابر ما است و بر فضای رسانه‌ای دنیا تصرف دارند، در حالی‌که ما پیام اصلی را داریم که بر دل‌ها می‌نشیند و در مقابل دروغ‌بافی‌های آن‌ها، ما صداقت داریم، از همین‌‌رو دست ما برتر است.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه اکنون باید صفوف خود را متحدتر کنیم، خاطر نشان کرد: اولویت نخست ما یکپارچگی صفوف‌ رسانه‌هایی بوده که طرفدار عدالت و حق هستند و سپس آموزش عزیزان ما در رسانه‌ها است تا بتوانیم در این جنگ نابرابر پیروز شویم.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار