سردار نقدی در همایش بسیج و رسانه تشریح کرد

دشمنان به دنبال جریان رسانه‌ای علیه سپاه و بسیج/ رژیم صهیونیستی با سحر رسانه‌ای در صف اول راهپیمایی پاریس/ اقدام تروریستی، پاتکی به اقدام زیبای شیعیان در عاشورا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمنان ما به دلیل شکست‌های پی در پی که در مقابل همه نیروهای سپاه و بسیج شکست خورده‌اند، می‌خواهند جریان رسانه‌ای علیه سپاه و بسیج راه‌اندازی کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بسیج و رسانه که در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ضمن بیان ضرورت شناخت شهدا اظهار داشت: شهید رستگار که از جمله شهدای رسانه است از همان دوره نوجوانی به مسجد می‌رفت و در دوران انقلاب هم حضور فعالی داشت و سپس با اصرار خود نخست در عرصه رادیو و بعد از آن در عرصه سیما وارد جبهه شد و توانست رخدادهای زیبای جنگ را ثبت و ضبط کند و در آخر هم در رزم تن به تن در عملیات والفجر 8 به لقاءالله پیوست.   
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز روز بسیج رسانه است، فرصتی برای نگاهی دوباره به رسالت این سازمان مقدس و ارزشمند است زیرا در چند دهه قبل دنیا دنیای سلاح و تفنگ بود و جنگ‌های پارتیزانی مدل اصلی جنگ و انقلاب بود اما امروزه جنگ نرم و رسانه‌ای، تقابل دنیاها است.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نهضت بزرگ امام خمینی(ره) صحنه را عوض کرد زیرا ایشان توانستند با دست خالی، ابرقدرت‌ها را خلع سلاح کنند، از همین‌رو شرق و غربی که به حمایت از رژیم پهلوی می‌پرداختند با شکستی سخت روبرو شدند.   
 
سردار نقدی گفت: شرق و غرب با نظریه‌پردازی‌هایی متوجه شدند باید یک بدلی از جنگ نرم ما را داشته باشند تا زمین نخورند، زیرا امام راحل بر دل‌ها حکومت می‌کرد و جوامع را به حرکت درمی‌آورد اما آن‌ها تصور می‌کردند که با تأثیرگذاری بر روی افکار مردم می‌توانند حاکمیت را داشته باشند، از همین‌رو به جای حجت‌های امام عظیم‌الشأن ما سناریوهایی درست کردند و به جای رهبری وحدت‌بخش امام‌خمینی(ره)، رنگ‌ها را قرار دادند.   
 
وی تأکید کرد: امروز ابر قدرت‌ها اتاق‌های جنگ خود را به استودیوهای فضای مجازی و رسانه‌ای منتقل کرده‌اند و در صددند افکار ملت را در اختیار بگیرند تا به خواسته‌های خود برسند.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره‌ای به جریان فتنه و سناریوسازی‌های دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و گفت: در آن مقطع زمانی فردی را از انگلستان به ایران فرستادند تا خانمی را بکشند، از همین‌رو با فیلمبرداری و سحر رسانه‌ای که انجام دادند خواستند انقلاب ما را خشن و آدم‌کش به جهانیان نشان دهند.   
 
سردار نقدی ادامه داد: دشمنان ما اخیراً با پرداختن به جریان‌های اسیدپاشی و داعش و مطرح‌ کردن جنگ شیعه و سنی به دنبال آن بوده که کشور ما را متزلزل کنند، اما سخت در اشتباه هستند.

وی اشاره‌ای به حادثه تروریستی فرانسه داشت و تصریح کرد: در حادثه اتفاق افتاده در فرانسه قوی‌ترین احتمال همان سناریوسازی است که از سوی غرب صورت گرفته، زیرا اروپایی‌ها اکنون با اسلام‌گرایی مردمان‌ خود مواجه هستند و طبق تحلیل‌ها تا پایان قرن اکثر کشورهای اروپایی مسلمان می‌شوند، از همین‌رو دنبال آن هستند که چهره اسلام را خشن نشان دهند.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در روز عاشورا یک اتفاق خوبی که افتاد آن بود که شیعیان به مردمان فرانسه، لاله سرخ هدیه و در آن جملاتی از امام حسین(ع) را به مردمان فرانسه می‌دادند و امروز باید متوجه باشیم این اقدام تروریستی در فرانسه پاتکی به آن اقدام زیبا بود.   
 
سردار نقدی گفت: امروز با توسل به سحر رسانه‌ای، جریانی را به راه می‌اندازند که رژیم جنایتکار صهیونیستی که تابستان امسال 2 هزار نفر را کشت و 578 کودک و 200 زن را شهید کرد، سردمدار حقوق بشر می‌شود و در صف اول راهپیمایی پاریس قرار می‌گیرد.  
 
وی با بیان اینکه فرانسه خود اصلی‌ترین پشتیبان تروریسم است، اظهار داشت: فرانسه اصلی‌ترین پشتیبان منافقین، حامیان صدام و معارضین سوری بوده است اما اکنون خود را مرکز آزادی‌خواهی دنیا معرفی می‌کند، از همین‌رو ما باید مراقب این سناریوسازی‌ها باشیم.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جریان رسانه‌ای علیه سپاه و بسیج راه‌‌ انداخته‌اند، گفت: دشمنان ما در تمامی عرصه‌ها به شکست و بن‌بست رسیده‌اند، زیرا پهپادهایشان در هوا توسط نیروی هوافضای سپاه گرفته می‌شود  و در دریا کماندوهایشان با خفت دستگیر می‌شوند و نیروی دریایی سپاه مقتدرانه با آن‌ها برخورد می‌کند.   
 

سردار نقدی ادامه داد: در عرصه زمینی وقتی تروریست‌ها می‌خواهند وارد شوند نیروی زمینی سپاه با اقتدار برخورد می‌کند، نیروی قدس سپاه مقابل داعش می‌ایستد و زمانی که تحریم می‌کنند، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به خوبی وارد عمل می‌شود و در آخر وقتی که به افکار جوانان ما می‌خواهند رسوخ کنند بسیج با ایجاد "راهیان نور" آن را خنثی می‌کند که همه این‌ها دلالت بر دشمنی و جریان رسانه‌ای علیه سپاه و بسیج دارد که ما امروز در تمامی عرصه‌ها به پیروزی رسیده‌ایم.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرط پیروزی ما همدلی، یکپارچگی و وحدت است و همان‌طور که تا به امروز پیروز شدیم در این جنگ نابرابر با یاری خداوند پیروزی از آن ما است، از همین‌رو بسیج رسانه‌ای می‌تواند فرصتی را برای وحدت و همدلی ایجاد کند تا در جلوی صف مبارزه با رسانه‌های معاند بایستد و از ارزش‌ها دفاع کند.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار