سردار نقدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

اعزام 18 هزار نفر در قالب 450 گروه جهادی به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 18 هزار نفر جهادگر در قالب 450 گروه برای خدمت‌رسانی و کمک به مردم مناطق محروم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم بدرقه گروهای جهادی در جمع خبرنگاران، درباره برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: در روزهایی که اکثر مردم به سمت راحتی مسافرت و خوش‌گذرانی می‌روند، عده‌ای از جوانان ما همه لذت‌ها را در خدمت به مردم می‌بینند و به دوردست‌ترین و صعب‌العبورترین نقاط کشور اعزام می‌شوند تا به مردم خدمت کنند. 
 
وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته 150 گروه جهادگر برای اعزام به نقاطی که مسئولین نمی‌توانند بروند برای خدمت اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در مجموع 18 هزار نفر جهادگر در قالب 450 گروه برای خدمت‌رسانی و کمک به مردم مناطق محروم اعزام می‌شوند. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با توجه به مقدماتی که از ماه‌ها قبل داشته‌ایم گروه‌های جهادی می‌توانند در این ایام و در کوتاه‌ترین زمان خدمات قابل توجهی را به مردم محروم ارائه دهند. 
 
سردار نقدی در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در سال‌های گذشته به ساختن خانه برای مردم، برق‌کشی و از این قبیل اقدامات می‌پرداختند، خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، روش‌های دامپروری و کشاورزی آموزش داده می‌شود تا در تولید کمک شایانی کرده باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار